Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Europejska premiera konsolowych wydań Has-Been Heroes opóźniona

O tydzień.

Studio Frozenbyte poinformowało, że konsolowe wersje następnej gry zespołu - Has-Been Heroes - w Europie i Australii ukażą się nieco później. Produkcja na PS4, Xbox One i Nintendo Switch zadebiutuje 4 kwietnia.

Nie zmieniono za to planów dotyczących wydań przygotowywanych z myślą o Ameryce Północnej i zmierzającej na platformę Steam edycji PC. Ujrzą światło dzienne 28 marca.

W grze fantasy nie mogło zabraknąć kościotrupów

Twórcy tłumaczą, że powodem opóźnienia są „problemy logistyczne”. Innymi słowy - najprawdopodobniej pojawiły się kłopoty w produkcji płyt i opakowań.

Tytuł jest połączeniem strategii oraz gry akcji, z elementami roguelike. Całość okraszono humorem, o czym może świadczyć fakt, że podczas zabawy staniemy przed zadaniem doprowadzenia dwóch księżniczek do szkoły.

Autorzy oddadzą do naszej dyspozycji kilku bohaterów, wśród których znalazły się takie nietypowe postacie, jak meksykański zapaśnik, szejk czy robot. Nie zabraknie też bardziej tradycyjnych - wojownika, łotrzyka, krasnoluda i barda.

Podczas starć podkomendni ustawią się na trzech ścieżkach, broniąc dostępu do księżniczek. W walce z przeciwnikami skorzystają ze zróżnicowanych czarów i ataków, które odblokujemy w trakcie rozgrywki.

Prowadzone postacie należy pilnować - podobnie jak w innych produkcjach typu roguelike, zabity heros zginie bezpowrotnie. Twórcy obiecują jednak, że za śmierć otrzymamy nagrodę.

Zobacz na YouTube

Gra projektowana jest z myślą o wielokrotnym przechodzeniu. Do zdobycia jest 200 przedmiotów oraz 100 zaklęć, przy czym tylko część znajdziemy w trakcie jednego podejścia.

To nie wszystko - za każdym razem pojawią się dodatkowe „wątki fabularne”, rozszerzające przedstawioną historię. Łącznie produkcja zaoferuje 30 godzin zabawy. Do tego dwuwymiarowa i kolorowa oprawa graficzna.

Read this next