ARK: Survival of the Fittest jednak nie dla PlayStation 4

Twórcy skupią się na bazowej grze.

ARK: Survival of the Fittest miało ukazać się na PlayStation 4 we wtorek, lecz do premiery nie doszło. Dlaczego? Twórcy wolą skoncentrować się na bazowej grze, ARK: Survival Evolved.

1
Dziwne te pieski

Przypomnijmy: darmowe Survival of the Fittest skupia się na zmaganiach sieciowych. Na wzór popularnego Battle Royale z H1Z1 (niedawno także wydzielonego jako osoby tytuł) czy The Culling, tytuł stawia na zmagania w stylu książek z cyklu „Igrzyska śmierci”. Grupa graczy wkracza na arenę, lecz zwycięzca może być tylko jeden.

Datę premiery konwersji PS4 ujawniono w kwietniu, lecz teraz z daty ukradkiem się wycofano. Ukradkiem, ponieważ za pomocą aktualizacji w oryginalnej wiadomości na blogu PlayStation.

„Prace nad ARK: Survival of the Fittest na PS4 zostają wstrzymane, byśmy mogli skoncentrować się na przygotowaniu premiery ARK: Survival Evolved” - napisali twórcy.

„Oznacza to, że ARK: Survival of the Fittest nie ukaże się w lipcu tego roku, ale postaramy się, by ARK: Survival Evolved zadebiutowało wcześniej.”

Nie podano daty premiery dla ARK: Survival Evolved na PlayStation 4. Produkcja - we wczesnej wersji - jest już dostępna na PC oraz Xbox One.

W grze wcielamy się we współczesnego łowcę, przeczesującego okolicę pełną dinozaurów. Te możemy nawet oswajać i zamieniać na środek transportu. Jest też rzemiosło, budowanie i inne elementy popularnego ostatnio gatunku survival.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami