Skyrim to kraina znana z pięknych krajobrazów, mistycznych miejsc, wielkich przestrzeni i mrocznych zakamarków. Mnogość lokacji przyprawia o zawroty głowy. Każe jednak zastanowić się, dlaczego te miejsca są takie puste? Trakty świecą tu pustkami i w prawdziwym świecie przy identycznej eksploatacji szybko zarosłyby trawą i chwastami.

Mod zaludniający drogi to narzędzie, dzięki któremu spotkamy więcej handlarzy, włóczykijów, wędrowców czy nawet jeźdźców. Napotkani na drodze, przemierzający jaskinie czy lasy, wędrujący w poszukiwaniu przygód. Każda dodana postać ma swoje przeznaczenie wypełniając pustkę lokacji i urozmaicając rozgrywkę dla gracza.

Na swojej drodze spotkamy pielgrzymów, łowców potworów, najemników, handlarzy czy nawet asasynów mających na nas zlecenie. Nie wszyscy więc będą nam przyjaźni. Część z nich to losowo generowane postaci wypełniające pustą przestrzeń, ale z częścią będziemy mogli wejść w prawdziwą interakcję, handlując, wynajmując lub walcząc.

Spis treści

  1. Wersja moda
  2. Zawartość moda
  3. Czego potrzebujesz - wymagania
  4. Pliki i instalacja
  5. Informacje dodatkowe
  6. Autor

1. Wersja moda

2.1 (stan na 6.02.2016)

2. Zawartość moda

  • Dodanie wielu NPCów występujących po za miastami.

3. Czego potrzebujesz

Do poprawnej instalacji i działania moda potrzebujesz:

  • Pełnej wersji gry The Elder Scrolls: Skyrim na PC.
  • Nexus Mod Manager - dla wygodniejszej instalacji modów i ich zarządzania.
  • Darmowego konta w serwisie nexusmods.com w celu pobrania plików.

4. Pliki i instalacja

Pamiętaj, że instalowanie modów to ingerowanie w pliki gry. Często wprowadzamy nieodwracalne zmiany, które mogą popsuć nam grę. Wszelkie modyfikacje stosujemy na własną odpowiedzialność. Upewnij się przed instalowaniem moda, że utworzyłeś kopię zapasową plików i zapisów gry (save'ów) - gdyby coś poszło nie tak.

  1. Pobierz plik ze strony moda wchodząc w zakładkę „FILES” i wybierając „DOWNLOAD WITH MANAGER”.
  2. Aktywuj pobrany mod.
  3. Koniec! Mod został zainstalowany poprawnie i jest gotowy do użycia.

5. Informacje dodatkowe

Rodzaje spotykanych NPCów: łącznie 140 rodzai napotykanych NPC.

Podróżni handlarze, ochroniarze/ Traveller Merchant, Bodyguards. 9 rodzai handlarzy, 18 rodzai ochroniarzy.
Grupa stworzona z jednego handlarza i dwóch ochroniarzy podróżuje między miastami/wioskami/osadami (wchodząc do nich) po trasach. Możemy kupować od i sprzedawać im przedmioty.
Po zaatakowaniu handlarzy, jeśli zbrodnia zostanie spostrzeżona, inni handlarze będą wobec nas wrodzy. Jeżeli gracz jest silniejszy od wrogiego handlarza, ten będzie go unikał.

Rycerze Wiary, pielgrzymi / Knights of the Faith, pilgrims. 5 rodzai rycerzy, 26 rodzai pielgrzymów.
Grupa stworzona z jednego Rycerza Wiary i czterech pielgrzymów podróżuje przez miasta i dzicz do kapliczek.
Po zaatakowaniu rycerzy/pielgrzymów, jeśli zbrodnia zostanie spostrzeżona, inni łowcy nagród będą wobec nas wrodzy.

Najemni łucznicy, wojownicy, czarodzieje / Mercenary Archers, Warriors, Wizzards. 8 rodzai najemnych łuczników, 5 wojowników, 3 czarodziei.
Podrózujący przy miastach/wioskach/osadach/młynach/farmach. Można ich nająć.
Po zaatakowaniu najemników, jeśli zbrodnia zostanie spostrzeżona, inni najemnicy będą wobec nas wrodzy. Jeśli gracz jest silniejszy od wrogiego najemnika, ten będzie go unikał.

Czujni Stendarra / Vigilants of Stendarr . 7 rodzai Czujnych..
Patrolują drogi, ścieżki i bezdroża w poszukiwaniu potworów. Czasem wchodza do miast i wiosek na jakiś czas.

Podróżni magowie / Wandering Magicians. 3 rodzaje magów.
Przemierzają dzicz walcząc z bandytami i nietypowymi wrogami (dremory, smoki, smoczy księża). Czasem można ich spotkać w miastach gdzie przebywają przez jakiś czas.
Po zaatakowaniu maga, jeśli zbrodnia zostanie spostrzeżona, inni magowie stają się wobec nas wrodzy.

Podróżni rycerze / Wandering Knights. 4 rodzaje rycerzy.
Patrolują konno drogi między miastami i wioskami walcząc z bandytami.
Po zaatakowaniu rycerza, jeśli zbrodnia zostanie spostrzeżona, inni rycerze stają się wobec nas wrodzy.

Łowcy nagród / Bounty Hunters. 5 rodzai łowców.
Przemierzają dzicz i drogi w celu dotarcia do wszystkich miast, wiosek i twierdz orków poszukując przestępców. Jeżeli wyznaczono za nas nagrodę łowca zaatakuje kiedy tylko nas dostrzeże. Walczą z napotkanymi na swojej drodze bandytami i asasynami.
Po zaatakowaniu łowcy, jeśli zbrodnia zostanie spostrzeżona, inni łowcy stają się wobec nas wrodzy.

Asasyni / Assassins. 3 rodzaje asasynów.
Podróżują po bezdrożach, ścieżkach, w okolicach miast i głównych traktów polując na postać gracza.

Łowcy przygód / Adventurer. 19 rodzai łowców przygód.
Grupa trzech łowców przygód z końmi podróżuje między miastami po głównych trasach. Walczą z bandytami i potworami. Czterech łowców przygód wędruje po ścieszkach, w dziczy, wchodzą do jaskiń. 3 grupy, składające się z czterech postaci (wojownik, łucznik, mag i łotrzyk), wędrują po ścieżkach i drogach, czasem odwiedzając miasta.
Po zaatakowaniu łowcy przygód, jeśli zbrodnia zostanie spostrzezona, inny łowcy przygód staną się wrodzy wobec gracza. Jeśli gracz jest dużo silniejszy od łowców przygód, ci będą go unikać.

Uchodźcy / Refugees. 24 rodzaje uchodźców.
Grupy sformowane z trzech uchodźców pracują na farmach i przy młynach w ciągu dnia. W nocy śpią przy obozowiskach i na zewnątrz tawern (z pominięciem dużych miast).

Każdy dodany NPC respawnuje się po śmierci.

6. Autor

Presented by Sands of Time Team
Strona moda.

Powrót do spisu treści: Mody do Skyrima - kompletna baza aktualnych modyfikacji

Reklama