Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fan Skyrima zabił w grze wszystko, co dało się zabić

Ponad 3,3 tys. postaci.

Aż 267 tysięcy złotych monet można zdobyć w Skyrimie za głowę jednego z wytrwałych graczy. Nagrody nikt jednak nie odbierze, ponieważ suma bierze się z faktu, że użytkownik zabił w grze wszystko, co tylko dało się zabić.

Jak opisuje niejaki „Amelix34” w serwisie Reddit, mowa o 3310 postaciach niezależnych, 693 zwierzętach, 947 nieumarłych, 55 przedstawicielach rasy daedra, 98 automatonach i 401 innych kreaturach. Wszystko to przy 516 ciosach krytycznych - czytamy na ekranie statystyk. Co bardziej imponujące, wyczyny udało dokonać bez ani jednego uderzenia w plecy.

Skyrim jest na rynku już od 12 lat i nie jest to oczywiście pierwsze podejście tego typu. W sieci znaleźć można choćby przypadek z 2021 roku, choć wtedy gracz chwalił się zabiciem „jedynie” nieco ponad 2 tysięcy postaci niezależnych.

Samotność w Skyrimie

Skąd różnica? Część postaci w grze respawnuje się w nieskończoność, jak strażnicy w miastach. „Amelix34” mógłby więc dalej szlifować wynik, gdyby tylko naszła go ochota na kontynuowanie ścieżki destrukcji. Cały świat jest teraz Samotnią m- żartują kreatywni gracze, nawiązując do miasta o angielskiej nazwie Solitude.

„Teraz to Minecraft w trybie przygodowym” - komentuje inny użytkownik. Pewną ironią jest zapewne fakt, że do dzieła zniszczenia posłużył najwyraźniej miecz Przedświt (ang. Dawnbreaker), a więc broń przeznaczona raczej dla postaci stojącej po stronie światła i praworządności.

W Skyrmie nie brakuje postaci, których zabić się nie da, więc te pozostały przy życiu. Dwa pozostałe wyjątki to jednak tylko smok Paarthunax oraz wierzchowiec Shadowmere.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Elder Scrolls V: Skyrim

PS3, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze