Porównanie oprawy graficznej Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes na PC i PS4

Bez niespodzianki.

Firma Nvidia opublikowała nowe obrazki z gry akcji Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes na PC, porównując je z wydaną w marcu wersją PlayStation 4.

Ujawniono także, jakich usprawnień doczeka się odsłona PC. Wymieniono między innymi 60 klatek na sekundę, dodatkowe źródła światła i cienie, wyższą rozdzielczość modeli i cieni, lepszy zasięg widzenia, wsparcie dla kart w SLI i obrazu 4K oraz realistyczne odbicia na powierzchniach.

Gracze będą mogli dostosować wiele opcji oprawy graficznej: efekty, oświetlenie, filtrowanie obrazu, cieniowanie, filtrowanie tekstur i jakość samych tekstur.

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes ukaże się na PC już 18 grudnia. Minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe podawaliśmy w czwartek.

1
Taka śliczna kałuża tylko na PC

Reklama

Skocz do komentarzy (12)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (12)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami