Twórcy Titanfall przyznają, że usprawnili kontroler konsoli Xbox One

Skorzystają na tym wszystkie gry.

Studio Respawn Entertainment, odpowiedzialne za strzelankę Titanfall, pomogło Microsoftowi zmodyfikować oprogramowanie kontrolera konsoli Xbox One.

- Chodzi o lepsze reakcje na polecenia - wyjaśnia w rozmowie z serwisem The Verge Justin Hendry, szef projektantów w sieciowej produkcji. - Ten element nie był według nas do końca zadowalający, sterowanie było nieco zbyt „nerwowe”. Teraz jest już naprawione i jesteśmy zadowoleni.

Microsoft potwierdził, że współpracował ze studiem przy modyfikacjach. Zmiany w precyzji pada zostaną wprowadzone wraz z pierwszą aktualizację konsoli, zaplanowaną jeszcze na ten tydzień.

Hendry dodaje, że nowe rozwiązania polepszą sterowanie we wszystkich produkcjach. Co więcej, Respawn Entertainment pracuje z producentem Xbox One nad nowym systemem skalującym, zajmującym się automatyczną konwersją obrazu z rozdzielczości poniżej 1080p do pełnego HD.

Zamknięte testy Titanfall startują w sobotę. Pełna wersja ukaże się w marcu, także na PC i X360.

1

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (38)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami