Studio Guerrilla pochwaliło się działaniem funkcji Remote Play, umożliwiającej „przesłanie” rozgrywki z konsoli stacjonarnej na przenośne PS Vita.

Reżyser Killzone: Shadow Fall, Steven ter Heide opublikował krótkie wideo na Twitterze, przedstawiające szefa studia, Hermena Hulsta, sprawdzającego nową funkcję. Niestety, całość udostępniono w oszałamiającej jakości 240p.

Można jednak zauważyć, że technologia bazująca na rozwiązaniach znanych z Gaikai nie jest ograniczona znaczącymi opóźnieniami.

„Wnioskując po efektach wystrzałów, widocznych na obu ekranach niemal równocześnie, można założyć, że opóźnienie wynosi jedną lub dwie klatki” - uważa Digital Foundry.

„Jednak nie znamy opóźnień występujących przy samym wydawaniu poleceń. Warto także zauważyć, że Remote Play działa na dwa sposoby: bezpośrednio z PS4 na PS Vita lub przez router, co może dawać różne rezultaty.”

PS4 Remote Play aktywowane będzie przez aktualizację konsoli, dostępną w dniu premiery. Można ją ściągnąć także „w tle”, podczas gry.

Tymczasem oprogramowanie przenośnego PS Vita zostało zaktualizowane w tym tygodniu, w przygotowaniu na premierę nowego sprzętu od Sony.

Reklama