Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

AC Valhalla Świt Ragnaroku - W poszukiwaniu Fritjofa

Odnalezienie krasnoludzkiego kowala, Tyra.

W poszukiwaniu Fritjofa to jedno z zadań głównych w Assassin's Creed Valhalla, które rozegrasz w trakcie dodatku Świt Ragnaroku (ang. Dawn of Ragnarok). W ramach tego zlecenia musisz odnaleźć tytułowego krasnoludzkiego kowala, Fritjofa.


Na tej stronie:


Znajdź dom wykorzystywany do wymieniania wiadomości

W pierwszej kolejności skieruj się na wschód od Schroniska Grenhellir (1), gdzie znajdziesz osadę Uldar. Początkowy fragment osady jest bezpieczny, potem jednak trafisz na spore grupy przeciwników. Możesz przekraść się obok nich po dachach bądź przez zarośla lub po prostu wybić.

Kieruj się do góry (na południe) by trafić do nowej części osady. Tam znajdziesz na wejście do tunelu (2). Wykorzystaj pobliską kapliczkę (3) by uzupełnić hugr i wbiegnij w tunel. Przejdź na jego drugą część by dotrzeć do Dzielnicy Jubilerów, w której znajduje się poszukiwany krasnolud.

Przejdź w głąb Dzielnicy Jubilerów, przebijając się przez wrogów. Twoim celem jest piętro budynku, do którego prowadzi drabina (4). Jego lokalizację (5)oznaczyliśmy na poniższym zdjęciu.

Powiększone zdjęcie można pobrać i zobaczyć w całości w tym miejscu.

Wdrap się po drabinie i wejdź do budynku. Tam musisz znaleźć ślady (6), które podświetlisz za pomocą Wzroku Odyna aktywowanego klawiszem V (wciśnięcie prawego analogu w przypadku wersji konsolowych). Musisz zbadać kilka śladów, by zapełnić pasek (7) widoczny przy lewej krawędzi ekranu.

Większość śladów znajdziesz na dole, jeden z kolei ukryty jest na piętrze. Wbiegnij tam, zniszcz skrzynki (8) blokujące ruchomą ścianę, a następnie ją przesuń i przeczytaj notkę ukrytą w małym pomieszczeniu.


Znajdź i uratuj Fritjofa

Wybiegnij z domu, w którym były wskazówki i skieruj się na zachód. W miejscu strzeżonym przez wrogów znajdziesz wejście do Odlewni (9). Wbiegnij w tunel i wejdź do jaskini. Załatw wrogów i zeskocz na dół, a następnie porozmawiaj z postaciami (10) stojącymi obok lawy, by dowiedzieć się gdzie jest Fritjof.

Przejdź do tunelu obok postaci, by trafić do więzienia. Zniszcz zamek blokujący oznaczone drzwi (11), wejdź do środka i porozmawiaj z krasnoludką, Tyrą.


Podążaj za Tyrą, znajdź drogę do wykopalisk

Musisz wyprowadzić Tyrę z obozu wroga. Podążaj po prostu za znacznikiem misji, eliminując wrogów po drodze. Po wyjściu na powierzchnię stań w oznaczonym miejscu i porozmawiaj z kobietą. Kontynuuj marsz za nią, wejdź na łódkę i przepłyń z krasnoludką na sąsiednią wyspę.

Biegnij wzdłuż drogi, aż Tyra się zatrzyma. Aktywuj Wzrok Odyna, by ukazały się ślady do zbadania (12). Wejdź w interakcję z każdym z nich - dwoma na drodze i jednym przy drzewie, kilka metrów na lewo - by Tyra znów zaczęła biec.

Po chwili dotrzecie do Wykopalisk Fornama. Z klifu będziesz widział klatkę, w której więziony jest Fritjof (13). Wybij wrogów i się tam udaj. Okaże się, że potrzebujesz klucza, by ją otworzyć.

Udaj się na zachód od klatki, by znaleźć schody (14) biegnące w dół. Zejdź do podziemi, aktywuj moc Muspelheimu i zbierz klucz (15) leżący w lawie. Potem wróć do Fritjofa, otwórz klatkę i z nim porozmawiaj.


Zanieś Fritjofa do Tyry

Po rozmowie podnieś Fritjofa z ziemi i zanieś go do miejsca wskazanego przez znacznik misji, gdzie czeka Tyra. Jeśli nie oczyściłeś wcześniej obozu z wrogów, załatw ich najpierw i dopiero wtedy przeprowadź krasnoluda. Gdy dotrzesz do kobiety, rozpocznie się krótka rozmowa, która zakończy to zadanie i odblokuje kolejne, Uczony i kamień słoneczny.

Następnie: AC Valhalla Świt Ragnaroku - Uczony i kamień słoneczny

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla Świt Ragnaroku - poradnik do dodatku

Poprzednio: AC Valhalla Świt Ragnaroku - Kryształowa jaskinia

Komentarze