Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Novigrad: zadania poboczne (cz. 3)

Opis zadań: Kwestia życia i śmierci, Lekcja szermierki, Honor złodzieja.

Poniżej znajdują się opisy trzech zadań dodatkowych. W jednym musimy pomóc pewnej szlachciance uchronić syna przed łowcami czarownic, w drugiej możemy dać lekcję fechtunku młodej arystokratce, a w trzeciej będziemy mieli możliwość wyciągnięcia pomocnej ręki do pewnego złodzieja.

Misja poboczna: Kwestia życia i śmierci

Zadanie rozpocznie się automatycznie po rozmowie z Dijkstrą (Mapa #1) w trakcie misji fabularnej Skarb Hrabiego Reuvena. Twoim celem będzie skierowanie się do kryjówki Triss (#2).

  • Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 12
mz052

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Po dotarciu na miejsce zapukaj w drzwi i wejdź na drugie piętro, gdzie spotkasz czarodziejkę. Powie ci o tajemniczym liście oraz spotkaniu, które ma się odbyć na placu targowym na południu (#3). Powiedz Triss, że jej pomożesz po czym wyrusz na miejsce wskazane w liście.

Kiedy dotrzesz na rynek zacznij rozglądać się za mieszczaninem, który jest ubrany w niebieską koszulę i posiada klucz przy pasie (powinien stać przy jednym ze straganów - posiada czapkę na głowie). Zagadaj do niego i zapytaj o cenę pstrągów. Po krótkiej wymianie zdań wyrusz za mężczyzną.

Po przejściu przez bramę napadnie was trzech bandytów, z którymi się rozpraw. Po chwili dołączy do was Triss, a służący wyzna ci w czym rzecz. Chodzi o syna Vegelbudów Alberta, który przeprowadza chemiczne eksperymenty. Zwróciły one uwagę łowców czarownic i matka postanawia wydać wielki bal, w trakcie którego Alberta można byłoby niepostrzeżenie wyprowadzić z domu i ukryć w bezpiecznym miejscu.

Po rozmowie udaj się do sklepu (#4) i u Elihala gdzie zakup stroje na bal. Możesz kupić całe stroje lub jedynie maski (dla Triss lisa). Po zrobieniu zakupów wróć do czarodziejki czekającej w swoim domu. Porozmawiaj z nią i udajcie się na bal do rezydencji (#5). Przed wejściem strażnik zabierze Geraltowi broń.

Rusz przed siebie. Po chwili Triss zaczepi arystokrata, który pomyli ją z inną kobietą. Na jego uwagi możesz zareagować siłą lub puścić je mimo uszu. Jeżeli interweniujesz, to czeka cię mały pojedynek na pięści. Uważaj, bo po jego skończeniu strażnicy będą nieco zaniepokojeni twoim zachowaniem.

Oprócz niego natkniesz się jeszcze na Moritza, z którym Triss rozpocznie rozmowę, a także generała, którego Geralt pozna pomimo maski. Możesz zdradzić, że go poznałeś lub nie wspominać mu o tym (wojskowy nie rozpozna wiedźmina).

030

Ingrid, matka Alberta, nosi maskę papugi

Kieruj się na północ i podejdź do Ingrid, matki Alberta stojącej w towarzystwie dwóch innych kobiet. Dowiecie się od niej, że syn nosi maskę pantery i już nie może doczekać się, kiedy po niego przyjdziecie. Na mapie pojawią się trzy okręgi z punktami, które pokazują, gdzie może przebywać Albert. Znajdziesz go na podwyższeniu znajdującym się przed trawiastym ogrodem. Jest w niebieskiej masce w tłumie dziewczyn. Podejdź do niego i powiedz, że masz do niego sprawę.

Kiedy skończysz wyrusz z Triss na ławkę w pierwszej części posiadłości. Usiądźcie i rozpocznijcie rozmowę. W jej trakcie czarodziejka nieco się upije i zacznie uciekać ci do labiryntu. Wyrusz za nią, a przy fontannie zdecyduj czy chcesz ją pocałować czy też nie. W trakcie scenki pojawi się Albert. Po zamianie masek i odzyskaniu kontroli nad bohaterem skieruj się do wyjścia z labiryntu.

Podczas podróży natkniesz się na mieszczkę szukającą prawdziwego Alberta. Po dotarciu do niej pojawi się trzech łowców czarownic, z którymi rozpocznij walkę na pięści. Pamiętaj o trzymaniu gardy, wykonywaniu uników oraz możliwości korzystania ze znaków ułatwiających pojedynek. Po bitwie kontynuuj w stronę wyjścia z labiryntu i udaj się na północ w stronę stajni. Po kolejnej scence zadanie zakończy się.

Misja poboczna: Lekcja szermierki

Zadanie włączy się, jeśli w trakcie wizyty o arystokratki Rose (Mapa #1) podczas misji Spis cudzołożnic zgodzisz się udzielić dziewczynie kilku lekcji fechtunku. Wróć do arystokratycznego domu na drugi dzień i porozmawiaj ze strażnikiem przed wejściem. Powie ci, że Rose oczekuje na ciebie przy moście (#2) na południu.

  • Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 12
mz057

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Po dotarciu do dziewczyny ta odprawi żołnierza i powie, abyście przeszli na most na wschodzie. Kiedy się na nim znajdziecie rozpocznie się walka. W jej trakcie staraj się wyprowadzać kontry i stosować mocne ciosy do przełamania obrony Rose. Po walce dziewczyna zniknie.

Skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów, aby odnaleźć jej ślady prowadzące na wschód. Zaprowadzą cię do karczmy (#3) Siedem Kotów. Tam zaczepi ją kilku pijaków. Możesz stanąć z nimi do walki, przekupić 50 koronami lub skorzystać ze znaku Aksji. Po załatwieniu sprawy porozmawiaj z Rose, co zakończy zadanie.

Zobacz: Wiedźmin 3 - Novigrad: zadania poboczne (cz. 4)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Misja poboczna: Honor złodzieja

Zadania aktywuje się, jeśli podczas misji fabularnej Dorwać Juniora uwolnisz w kasynie (Mapa #1) torturowanego niziołka przebywającego na drugim piętrze.

  • Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 9
mz053

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Po uwolnieniu Rico skieruj się do Króla Żebraków (#2) w południowej części Novigradu. Pamiętaj, że wejście znajduje się przy drewnianej bramie w zachodniej części zabudowań przy kupcu. W nagrodę za uratowanie jego człowieka otrzymasz pancerz i miecz.

Reklama

Komentarze (1)

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...