Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Zręcznościowe Resogun zadebiutuje 17 grudnia na PlayStation 3 i PS Vita

W systemie Cross-Buy i 30 FPS.

Zręcznościowa strzelanka Resogun od studia Housemarque trafi 17 grudnia na konsole PlayStation 3 i PS Vita.

Grafika jest nieco uboższa

Za konwersję z PS4 odpowiada studio Climax, specjalizujące się właśnie w portach pomiędzy platformami sprzętowymi. Wcześniej informowano tylko o porcie na PlayStation Vita.

Główna zmiana to prędkość animacji. Gra wyświetli obraz w 30 klatkach na sekundę, a nie jak w oryginale na PS4 - w 60 FPS.

„To była bardzo trudna, ale kluczowa decyzja, ponieważ pozwoliła twórcom skoncentrować się na tym, co możliwe na obu tych platformach” - napisano na oficjalnym blogu PlayStation.

Nowe wersje ukażą się w systemie Cross-Buy, więc zakup jednej wersji sprzętowej oznacza darmową kopię na pozostałe urządzenia. Możliwe będzie także przeniesienia zapisanych stanów gry. Opcje te powinny zainteresować zwłaszcza posiadaczy PS4, gdzie produkcja debiutowała w listopadzie ubiegłego roku.

W produkcji Housemarque wcielamy się w pilota statku kosmicznego, poruszającego się po obrzeżach cylindrycznej sfery, otaczającej reaktor. W grze pod uwagę musimy wziąć także grawitację.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze