Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Watch Dogs w wersji PC wyświetli zaawansowane efekty graficzne

Dzięki nowemu silnikowi Disrupt.

Silnik Disrupt, napędzający Watch Dogs, umożliwi wyświetlenie wielu zaawansowanych efektów graficznych w wersji PC.

Główny programista produkcji, Francis Boivin przyznał w rozmowie z serwisem GamingBolt, że w grze zobaczymy m.in. ambient occlusion (wydajna i realistyczna metoda cieniowania obiektów), „masywne, dynamiczne oświetlenie", HDR, globalną iluminację czy zmienną głębię pola widzenia.

Jak wiemy już z wcześniejszych zapowiedzi, Watch Dogs wykorzysta także gamę możliwości DirectX 11, z teselacją na czele.

- Usprawniliśmy techniki, nad którymi pracowaliśmy w przeszłości i sprawdziliśmy, co było dostępne, by uzyskać zakładaną przez nas jakość - mówi Boivin. - Nie integrujemy po prostu wszystkich nowinek, ale spędziliśmy sporo czasu na dostosowanie rozwiązań i algorytmów, by spełniły nasze wymagania.

Watch Dogs ukaże się 22 listopada, trafi na PC, PS3, Xboksa 360 i Wii U, a w przyszłości także jako tytuł startowy na konsole nowej generacji. Francuski wydawca zapewnił, że nie opóźni premiery wersji na komputery osobiste, jak w przypadku Assassin's Creed IV: Black Flag.

Gra osadzona będzie w Chicago, dużą rolę odegra w niej rozbudowany system CtOS monitorujący miasto. Wcielimy się w hakera - Aidena Pierce'a, który mści się na mordercach swojej rodziny.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze