Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórca Far Cry 6: Nie porzucamy poprzedniej generacji

4K60 na nowych konsolach?

Twórca Far Cry 6 zapewnia, że Ubisoft nie zamierza porzucać poprzedniej generacji sprzętu, ale jednocześnie chce w strzelance wykorzystać także pełnię możliwości nowych konsol.

Główny projektant rozgrywki David Grivel mówił o trudach prac nad tytułem ukazującym się na dwóch generacjach urządzeń podczas rozmowy z VGC. Dziennikarz serwisu zapytał, co studio robi, by nie powtórzyć problemów, które miał na przykład Cyberpunk 2077.

Cover image for YouTube video

- W nadchodzących tygodniach i miesiącach z całą pewnością zaczniemy pokazywać grę na różnych platformach - zapewnił deweloper.

- Bez wdawania się w szczegóły na temat specyfikacji mogę powiedzieć, że tytuł działa sprawnie na poprzedniej generacji, jak i na Xbox Series X/S oraz PS5. Nowa generacja pozwoliła nam włączyć tytuł w 60 klatkach na sekundę i 4K, co naprawdę świetne.

Nie jest obecnie jasne, czy mowa tylko o eksperymentach Ubisoftu, czy też pełna wersja będzie faktycznie działała w takich wartościach. Nie wiemy też, jaką formę przybierze rozdzielczość - natywną czy skalowaną.

- Testuję grę na zestawach deweloperskich w firmie i to na pewno jedna z mocnych stron nowych konsol, ale nie oznacza z pewnością, że poprzednia generacja będzie w jakikolwiek sposób porzucona. Jesteśmy bardzo, bardzo ostrożni w tym temacie, więc więcej informacji przekażemy już wkrótce.

- Dbamy o wszystkie platformy: nową generację, starą generację, a nawet PC, Stadia, Luna i wszystko inne. Celujemy w maksymalną jakość na wszystkich platformach - wyjaśniał Grivel.

Jak dzisiaj ujawniono, Far Cry 6 ukaże się 7 października, pozwalając wcielić się w wojownika ruchu oporu na wyspie Yara.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Far Cry 6

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze