Skip to main content

Zamów kolekcjonerski ALMANACH i odbierz darmową grę na GOG

Odkryj gatunek gier przygodowych, które oczarowały świat.

Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tomb Raider 2 - Strefa nurkowania, czip

Opuść platformę wiertniczą.

Strefa nurkowania w Tomb Raider 2 to lokacja, do której trafisz po misji Morska platforma wiertnicza, pozostając nadal na jej obszarze.


Na tej stronie:


Niebieska karta dostępu

W pierwszym kroku przeskocz na drabinę naprzeciwko Lary i kliknij przycisk. Potem zeskocz do wody i przełącz dźwignię, po czym wypłyń na platformę. Przeskocz na drugą stronę nad wodą uważając na dźwigi. Przed ześlizgiem możesz z wnęki zebrać kamienną figurkę smoka. Przeskocz nad niebezpieczną cieczą.

Po długiej wspinaczce po uważaj - musisz trafić do wnęki poniżej ciebie, gdzie znajduje się niebieska karta dostępu. Jeśli ci się nie powiedzie, musisz przedostać się na pomost powyżej i powtórzyć próbę. By tego dokonać, przy zeskoku u góry zaczep się o lewą krawędź tak, aby po rampie ześlizgiwać się tyłem i móc uczepić się krawędzi na końcu po czym złapać się pomostu i wspiąć się na niego.

Terminal na niebieską kartę znajduje się na tym właśnie pomoście. Dlatego musisz ponownie wspiąć się po drabinie na górę i ponowić ześlizg. Na korytarzu zaatakują cię cztery psy i mężczyzna z miotaczem ognia - trzymaj od niego dystans bowiem gdy cię podpali, nieuchronnie zginiesz.


Pierwszy czip maszyny i karabin M16

Na korytarzu otwórz drzwi po przeciwnej stronie od wejścia. Zanurkuj w zbiorniku wodnym i aktywuj tam dwie dźwignie. Wyjdź ponownie na główny korytarz. Opuść pokój i na korytarzu idź w lewo do kolejnego przejścia.

Pokonaj wrogów i przed płomieniami buchającymi z podłogi dezaktywuj wajchę po prawej i przycisk po lewej stronie. Na końcu drogi znajduje się czip maszyny. W połowie korytarza wejdź także przez klapę w podłodze, aby zebrać karabin M16.

Wróć do poprzedniego pokoju i przesuń stalowy blok, by znaleźć gniazdo na czip. W kolejnym pomieszczeniu zanurkuj, użyj dźwigni na końcu i wróć do pokoju, gdzie użyłeś modułu - zamknięte drzwi stoją teraz otworem. Wcześniej przy zbiorniku możesz jeszcze zebrać jadeitową figurkę.


Drugi czip maszynowy, czerwona karta dostępu

W otwartej sterowni użyj dźwigni, która opuści dźwig nad wodą i przeskocz za skrzynie. Na końcu drogi aktywuj przycisk - otwiera on zapadnię w miejscu, gdzie widziałeś startujący helikopter - na wyższym piętrze obok lokalizacji pierwszego czipu.

Pokonaj przeciwników (jeden z nich ma miotacz ognia) i zbierz czip maszynowy przy jednym z ciał. Wrócisz do tego pomieszczenia po zdobyciu czerwonej karty dostępu, a na razie wróć do pomieszczenia z dźwigiem, gdzie umieścisz drugi moduł. Teraz podnieś czerwoną kartę dostępu spod piły i wróć do poprzedniego pokoju, po czym użyj terminala.

Wskocz do kanału, przejdź przez obszar z wodą nie nurkując, a wyjściem naprzeciwko, a przy zamkniętych drzwiach na końcu skręć w lewo. Pozostało ci przejść przez wentylację i w ostatnim pomieszczeniu po zbliżeniu się do mężczyzny na ziemi zakończysz misję przerywnikiem filmowym. Przed tą akcją możesz zebrać w pokoju ostatnią, złotą figurkę smoka.

Następnie: Tomb Raider 2 - 40 sążni, łódź

Spis treści: Tomb Raider 2 Remastered - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Tomb Raider 2 - Morska platforma wiertnicza, karta dostępu

Read this next