Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tomb Raider 1 Niedokończone sprawy - Świątynia Kota, ozdobny klucz

Ostatnie zadanie w DLC.

Świątynie Kota to ostatnia lokacja w Tomb Raider 1 Niedokończone sprawy, do której trafisz po ukończeniu Powrót do Egiptu. Kieruj się aż do wyjścia na powierzchnię. Pierwsza rzecz to zebranie klucza. Idź po śladach łap, aż dojdziesz do zbiornika wodnego. Użyj dźwigni i przepłyń szybko (ograniczony czas otwarcia drzwi) do sąsiedniego zbiornika, gdzie leży klucz.

Teraz wspinaj się na piramidę. Na przedostatnim poziomie przesuń dwa bloki, by odblokować ukryte przejście. Zbierz drugi klucz i ponownie wdrap się na piramidę. Kawałek za nią znajdziesz wrota, których otwarcie wymaga owych kluczy.

Wewnątrz budynku użyj dźwigni, potem pociągnij następną w zaroślach na końcu korytarza i zeskocz przez klapę w podłodze. Teraz musisz zeskoczyć w dół, do wody, ale zanim to zrobisz, pociągnij dwie dźwignie, by otworzyć wrota w kanale poniżej.

Trafisz do pomieszczenia z animowanymi kotami na ścianach. Zbierz ozdobne klucze [1] [2] [3] [4] [5]. Ostatni - za kratą - zbierzesz przepływając do niego pod wodą. Włóż klucze do zamków przy głowach faraonów.

Zeskocz w pobliże kolców, a za nimi znajdziesz wajchę. Wróć na górę i w kolejnym pokoju zanurkuj po czym trzymaj się cały czas lewej, zewnętrznej ściany, by znaleźć kolejną dźwignię.

Załatw mumie w kolejnym pokoju i użyj dwóch dźwigni. Wrócisz teraz do znanego pomieszczenia z animowanymi kotami na ścianach. Idź do nowego przejścia na lewo od krat. Trafisz tu do pomieszczenia z mumiami i Uzi na stopniu przed tobą. Na końcu wśród piasku znajduje się dźwignia. Gdy ją aktywujesz, mumie ożyją.

By jednak nie walczyć z wszystkimi na raz, pokręć się po piasku i obserwuj przeciwników. Przynajmniej dwóch z nich powinno się obudzić jeszcze przed pociągnięciem wajchy. Idź do otwartego, jasnego pokoju, gdzie znajduje się kolejna dźwignia do drzwi we wcześniejszym pomieszczeniu.

W pomieszczeniu z zielenią popatrz w prawo. Idź do końca drogi i zanurkuj, by znaleźć przełącznik. Wróć i wskocz przez otwarte klapy na wysokości. Tam stań na wizerunku faraona, a klapa w podłodze otworzy się.

Po jego użyciu odwiedź na głównym korytarzu ostatnie drzwi po prawej. Trafisz na salę z posągiem kota. Popchnij blok między jego łapami i wspinaj się na piętro. Idź w lewo i okrąż salę, by schodkami wyjść jeszcze wyżej. Wyjdź na głowę kota, potem zejdź do jego paszczy - w obu miejscach użyj dźwigni. Wyjście bramą naprzeciw paszczy jest równoznaczne z ukończeniem misji oraz całego dodatku.

Spis treści: Tomb Raider 1 Remastered - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Tomb Raider 1 Niedokończone sprawy - Powrót do Egiptu

Read this next