Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Evil Within 2 - misja poboczna: Podłączenie

Jak otworzyć pomarańczowe skrzynki.

Tę misję rozpoczynamy automatycznie po zakończeniu rozmowy z Sykesem na końcu misji Na widoku. Otrzymujemy polecenie odnalezienia serwera i włączenia go manualnie. Musimy udać się z powrotem do Szpiku.

Nagrodą za sukces jest automatyczne otworzenie pomarańczowych skrzynek w tej dzielnicy Union - to schowki z zasobami. Jedna skrzynka jest na przykład w kryjówce Sykesa i znajdziemy w niej pistolet z tłumikiem.


Do pierwszej kryjówki

Na początku musisz dotrzeć do pierwszego schronienia - tam, gdzie znajduje się komputer prowadzący do Szpiku. Podróż powinna przebiegać bez problemów, ale możliwe, że natkniesz się na mackę wielkiego stwora wiszącego nad okolicą - co jakiś czas opuszcza on jedną na ziemię.

Dookoła takiej macki pojawiają się grupy stworów. Jeżeli akurat natkniesz się na takie nieprzyjemne zjawisko, możesz spróbować pokonać wrogów, by zyskać dodatkowe zasoby żelu. Nic też nie stoi na przeszkodzie, by po prostu uciec i schować się w budynku z wejściem do kryjówki.

Jeżeli jednak zdecydujesz się walczyć z dużą grupą:

  • Pamiętaj o bełtach wybuchowych. Przyklejenie ich w niektórych miejscach tworzy linkę, która po dotknięciu przez wroga aktywuje detonację.
  • Dobre są też bełty dymne, które sprawiają, że podstawowi wrogowie na chwilę pozostają zdezorientowani i atakować ich zwykłymi ciosami bronią białą.
  • Szukaj kałuż i hydrantów, by tworzyć kałuże, a potem tworzyć z nich pułapki do porażenia wrogów bełtem elektrycznym.

Kiedy dotrzesz do kryjówki przenieś się do Szpiku. Możesz przy okazji zajrzeć do pokoju Sebastiana, by rozwinąć umiejętności.


Aktywacja serwera i walka

W Szpiku poruszasz się po obszarze, który eksplorowałeś w poprzedniej misji fabularnej. Gdy wyjdziesz z pokoju z Hoffman otwórz mapę. Musisz po prostu podążać do celu - nie bój się, biały boss zniknął.

Aż do momentu aktywacji serwera nic cię nie zaatakuje, więc w drodze do komputera nie musisz być ostrożny. Kiedy wejdziesz do pokoju z serwerem, zbadaj komputer, by aktywować system. Potem odwróć się, bo zaatakuje cię mutant. Za drzwiami czeka kolejny. Obydwa mają toporki, więc koniecznie podnieś jeden po walce. Otwórz też skrzynię w pokoju z komputerem.

Pora na powrót do Sykesa, a więc wracaj do wyjścia, którym wszedłeś do Szpiku. Za podwójnymi drzwiami, w większym magazynie, czeka jednak trzech przeciwników. Użyj tu butelki, by odwrócić uwagę dwóch i zakradnij się do trzeciego od tyłu, by się go pozbyć. Jako że masz siekierę, możesz po prostu pozbyć się potem kolejnego wroga, a ostatniego zlikwidować pistoletem lub strzelbą. Zabierz jeszcze jeden toporek, który przyda się za moment.

Butelką odwróć uwagę dwóch stworów

Wychodząc z sali uważaj na mutanta wstającego z ziemi - zastrzel go i idź dalej. W ciemnej sali z wózkiem widłowym i skrzyniami zaraz za wejściem skradaj się i zwróć uwagę na koniec pomieszczenia. Po lewej, za szafkami, jest nieco mocniejszy mutant - ten powolny i jęczący. Zwróć jego uwagę i schowaj się. Potem zajdź go od tyłu i wyprowadź atak z ukrycia, po czym wykończ ciosem toporkiem.



To ostatni przeciwnik w tej misji. Teraz możesz spokojnie iść do wyjścia ze Szpiku. Później musisz przedostać się do kryjówki Sykesa i z nim porozmawiać. Potem otwórz pomarańczową skrzynkę, by zabrać pistolet. Możesz zająć się innymi czynnościami.

Komentarze