Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Szczegóły na temat Batman: Arkham Origins

Świat gry dwa razy większy niż w Arkham City, głównym przeciwnikiem Black Mask.

Opublikowano pierwsze szczegóły na temat zapowiedzianego wczoraj Batman: Arkham Origins. Informacje pochodzą z zapowiedzi magazynu Game Informer. Poznaliśmy głównego wroga Batmana w kolejnej części serii - będzie nim Black Mask.

Świat gry to około dwa razy większy obszar niż w Arkham City. Północna część Gotham wzorowana jest właśnie na poprzedniej części serii, lecz bez więzienia i zalanego parku rozrywki. Całą okolicę przystrojono świątecznymi dekoracjami, co przypomni graczom klimaty znane z filmu „Powrót Batmana” z 1992 roku.

Black Mask

Południowa część Gotham określana jest jako „New Gotham”, czyli bardziej stylowy, bogatszy rejon metropolii, usiany wieżowcami. Ze względu na znaczne powiększenie obszaru gry, otrzymamy możliwość „szybkiej podróży” pomiędzy wybranymi punktami - wcześniej odblokujemy poszczególne miejsca przez hakowanie wież transmisyjnych, emitujących zagłuszający sygnał.

Większość systemów walki i skradania zostanie przeniesionych z poprzednich części serii, jednak Batman otrzyma także nowy gadżet - „szpon dystansowy”. Dzięki urządzeniu bohater może strzelić w dwa cele i przyciągnąć je do siebie. Rozwiązanie będzie przydatne do tworzenia pułapek, związywania przeciwników czy zrzucania obiektów z wyżej położonych miejsc.

Powrócą także misje poboczne z osobnymi sprawami do rozwiązania oraz tryb detektywa. Dziennikarze Game Informer wymienili zadanie polegające na oglądaniu nagrania z kamery przemysłowej pod różnymi kątami i w zwolnionym tempie, by znaleźć poszlaki.

W magazynie opublikowano także informacje na temat Batman: Arkham Origins Blackgate na 3DS i PS Vita. Na konsolach przenośnych również otrzymamy rozbudowany, płynny system walki, tryb detektywa i elementy skradanki. I choć całość będzie przedstawiona w dwóch wymiarach, gracze będą mogli wchodzić w interakcje z przedmiotami na drugim planie.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze

More News

Najnowsze artykuły