Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Star Wars Squadrons na Xbox Series X/S od dzisiaj w 120 FPS

Dzięki nowej aktualizacji.

  • Do gry na Xbox Series X/S dodano dwa tryby działania, w tym ze 120 FPS
  • Płynności nie podniesiono na PS5
  • Nowa aktualizacja wprowadza też kolejną mapę

EA opublikowało aktualizację, która do Star Wars Squadrons na Xbox Series X/S wprowadziła możliwość rozgrywki w 120 klatkach na sekundę.

Na konsolach Microsoftu pojawiła się opcja wyboru między dwoma trybami - graficznym i wydajnościowym. Pierwszy pozwala na zmagania w 4K i 60 FPS na modelu X oraz w 1440p i 60 FPS na urządzeniu w wersji S. Drugi wariant obniża poziom oprawy wizualnej, ale na obu sprzętach podnosi płynność do 120 FPS, zachowując wymienione rozdzielczości.

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, na PS5 gra nie oferuje wyższej liczby klatek na sekundę, osiągając wynik znany z PS4 Pro. Na platformie Sony aktualizacja w bliżej niesprecyzowany sposób poprawiła jednak jakość grafiki i oświetlenia.

Na Xbox Series X/S zaimplementowano zaś obsługę zmiennego odświeżania (tak zwane VRR). Funkcja działa jedynie na telewizorach i monitorach kompatybilnych z technologią.

To nie wszystko, ponieważ twórcy wprowadzili dodatkową mapę do rozgrywek sieciowych - znaną z kampanii fabularnej Przystań Fostar. Plansza dostępna jest w trybach Potyczki i Bitwy Flot. Wyeliminowano również szereg zróżnicowanych błędów i usterek.

O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze