Skip to main content

Zamów kolekcjonerski ALMANACH i odbierz darmową grę na GOG

Odkryj gatunek gier przygodowych, które oczarowały świat.

Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Spider-Man 2 - W rytmie funku

Udaremniamy napad na muzeum.

Podczas przechodzenia wątku głównego gry Marvel's Spider-Man 2 Miles dostanie SMSa od swojej mamy, aby udać się do jej biura. Na miejscu okazuje się, że przyjaciółka Rio potrzebuje pomocy w sprawie dziwnej blokady drzwi w prowadzonym przez nią muzeum. Sytuacja jest poważna, bo niedługo ma pojawić się potencjalny sponsor placówki - misja główna W rytmie funku.

Początkowo kierujemy się za znacznikiem do biura mamy Milesa. Wchodzimy w interakcję z drzwiami na dachu i oglądamy scenkę. Następnie kierujemy się do Harlemu, a po dotarciu w pobliże znacznika uruchomi się kolejny przerywnik. Uruchamiamy skanowanie otoczenia i podążamy za przewodami do skrzynki bezpiecznikowej z drugiej strony budynku.

Zostaniemy przełączeni na widok Spider-bota, którym poruszamy do końca szybu wentylacyjnego. Chwytamy za pomocą sieci drzwiczki szafki bezpiecznikowej, a następnie strzałem pajęczyny zlepiamy ze sobą uszkodzone, iskrzące przewody. Ponownie uruchamiamy tryb skanowania otoczenia i podążamy przez szyb za śladem przewodów do kolejnej skrzynki.

Po dotarciu do sali muzeum za pomocą wzmocnionego skoku Spider-bota wskakujemy najpierw na stos pudeł, a po nich na gablotę wystawową. Na górze znajdziemy kratkę do kolejnego szybu wentylacyjnego. Po wyjściu z drugiej strony kanału przeskakujemy na głośniki ustawione pod ścianą i otwieramy kolejną skrzynkę. W niej także musimy zalepić pajęczyną uszkodzone przewody - tym razem dwa kable.

Na dole zobaczymy dwójkę przestępców. Strzelamy siecią w widoczne przed nami instrumenty muzyczne, aby odwrócić uwagę złodziei i dostać się do kratki wentylacyjnej w podłodze. Trafimy do ubikacji, gdzie wchodzimy do kabiny po prawej i za pomocą sieci pociągamy za spłuczkę. Kiedy stojący tam przestępca pójdzie sprawdzić źródło hałasu, my wskakujemy na umywalkę, a potem do kolejnego szybu.

Po przejściu przez otwór z rurami w kolejnym pomieszczeniu wskakujemy na cymbałki, a z nich po gablotach przeskakujemy na daszek nad bramą. Za napisem znajdziemy kolejną skrzynkę bezpiecznikową do naprawienia - po zajęciu się nią wchodzimy do kolejnego szybu po naszej lewej. Tym razem sprawa będzie nieco bardziej skomplikowana. Strzelając w instrumenty musimy odwrócić uwagę znajdujących się w pomieszczeniu przeciwników i naprawić ostatnią skrzynkę bezpiecznikową.

Po krótkiej scence wrócimy do kontroli nad Milesem. Zeskakujemy na ziemię i walczymy z grupą złodziei, a także wezwanymi przez nich posiłkami. W międzyczasie dwie furgonetki ze skradzionymi instrumentami odjadą. Nie zdołamy zatrzymać obu, więc ruszamy tylko za jedną z nich. Po zbliżeniu się na mniej niż 30 metrów do celu wciskamy trójkąt, aby złapać się pojazdu.

Teraz czeka nas interaktywna scenka, podczas której musimy wciskać wyświetlone na ekranie przyciski oraz unikać pocisków wystrzelonych przez przeciwników. Po obejrzeniu ostatniego przerywnika zostaniemy przełączeni na Petera, a po telefonach od Milesa i Harry’ego misja zakończy się. Na jej miejsce rozpoczniemy natomiast kolejną - Dobrzy ludzie.

Następnie: Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man 2 - Poluj, by żyć. Żyj, by polować

Read this next