Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Rzemiosło i umiejętności postaci w The Evil Within 2 w szczegółach

Garść detali.

Bethesda opisała w szczegółach, jak działać będzie system rzemiosła oraz rozwoju umiejętności postaci w horrorze The Evil Within 2.

Zielony żel z pierwszej części nie jest już wymagany zarówno do ulepszania Sebastiana, jak i broni, a jedynie do tego pierwszego elementu. Do dostosowywania arsenału posłużą znajdywane części.

To raczej Android

Umiejętności głównego bohatera dzielą się na pięć kategorii: zdrowie, skradanie, walka, leczenie i wysportowanie. Poza klasycznymi, jak „lepsze działanie przedmiotów leczących” czy „zmniejszenie wahania celownika przy strzelaniu”, są też talenty specjalne.

Dla przykładu, „Kaskada kul” przez pewien czas zwiększa obrażenia zadawane bronią palną, wraz z każdym kolejnym strzałem, aż do upływu określonego czasu lub zużyciu amunicji.

Modyfikowanie przedmiotów, takich jak rewolwer czy strzelba, obejmuje ulepszenia siły ognia, pojemności magazynka, czasu przeładowania oraz szybkostrzelności. Unikatowa jest kusza strażnika, która posiada własne drzewko rozwoju i różne rodzaje bełtów.

Przedmioty, które znajdziemy podczas eksploracji, można zabrać do warsztatów i zamienić na amunicję do różnych broni lub na środki lecznicze. Naboje występują też w świecie gry, ale bardzo rzadko.

Zobacz: The Evil Within 2 - premiera i najważniejsze informacje

Da się też wytwarzać przedmioty w terenie, co pochłania jednak większą ilość zasobów niż tworzenie ich w warsztacie.

The Evil Within 2 debiutuje 13 października na PC, PS4 i Xbox One.

To bezpośredni sequel, a więc kontynuuje wątki, które pojawiły się w pierwszej części. Powraca między innymi kwestia córki głównego bohatera, Sebastiana Castellanosa.

Zobacz: The Evil Within 2 - Poradnik, Solucja

Okazuje się, że Lily - tak ma na imię dziewczynka - wciąż żyje, wbrew temu, czego dowiadywaliśmy się w poprzedniej odsłonie. Sebastian będzie starał się odnaleźć dziecko.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze