Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Resident Evil 4 Remake zablokuje część skarbów w DLC

W wydaniu Deluxe.

W Capcomie budzą się demony z przeszłości - zauważają gracze komentujący fakt, że niektóre skarby w Resident Evil 4 Remake dostępne będą wyłącznie po zakupie specjalnej mapy, w formie DLC.

Japońska korporacja jest ostatnio w formie, głównie właśnie za sprawą odświeżania swoich klasyków z przeszłości. Jeszcze kilka lat temu firmę krytykowano jednak za rozmienianie tytułów „na drobne”, choćby poprzez sprzedawanie postaci, nawet gdy te znajdowały się na płycie już w dniu premiery, jak było w przypadku Street Fighter X Tekken.

Wygląda na to, że Resident Evil 4 Remake zaoferuje coś podobnego. Jeden z użytkowników serwisu ResetEra znalazł w sklepie Xbox Store grę w wersji Digital Deluxe, obejmującą pakiet dodatków. Wśród nich znajdziemy między innymi rozszerzenie o nazwie „Resident Evil 4 - Mapa skarbów”.

„Ukryte skarby czekają, aż je znajdziesz! Dzięki tej mapie w grze pojawią się dodatkowe skarby. Niektóre z nich można zdobyć tylko w ten sposób” - czytamy w opisie.

Resident Evil 4 Deluxe Edition kosztuje 359 złotych i obejmuje także mnóstwo kosmetycznych dodatków, które - jak się wydaje - są dużo łatwiejsze do „przełknięcia” niż skarby do znalezienia. Nie jest obecnie jasne, czy DLC z Mapą będzie sprzedawane także osobno - i w jakiej cenie.

Oczekiwany remake „czwórki” ukaże się już w przyszłym miesiącu, 24 marca. „Nowa wersja trzyma się oryginału znacznie bardziej kurczowo niż remaki drugiej i trzeciej części, a większość zmian wypada raczej na korzyść. Gra zdaje się utrzymywać ducha i klimat oryginału, a akcja jest soczysta i satysfakcjonująca” - zauważył Marek w zapowiedzi.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Resident Evil 4 Remake

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze