Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

REDKit - pierwsze screenshoty z modyfikacji tworzonych na silniku Wiedźmina 2

„Wkrótce” premiera narzędzia.

CD Projekt Red opublikował na Twitterze pierwsze screeny z modyfikacji tworzonych na silniku Wiedźmina 2 za pomocą zestawu narzędzi REDKit.

Program do tworzenia modów znajduje się obecnie w fazie zamkniętych testów, w których udział bierze grupka wybranych twórców. CD Projekt Red obiecuje, że „wkrótce” opublikuje narzędzie dla szerszego grona odbiorców.

REDKit bazuje na możliwościach silnika REDengine, stworzonego specjalnie na potrzeby drugiej części serii Wiedźmin. Najnowsza wersja silnika napędzi Wiedźmin 3: Dziki Gon, a w przyszłości także Cyberpunk 2077. Polska firma zamierza także sprzedawać technologię innym zainteresowanym podmiotom.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze