Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Prey - misja: Gabinet z widokiem; Wszystko, co znasz, zaraz się odmieni

Docieramy do naszego gabinetu i odtwarzamy tajemnicze nagranie.

W poprzednim zadaniu mieliśmy okazję odwiedzić ośrodek testowy. Stało się tak w ramach misji Pierwszy dzień pracy, na koniec której coś wyraźnie poszło nie tak. Pod koniec tamtego zadania zdobyliśmy także klucz francuski, czyli podstawową broń do walki w zwarciu, a także narzędzie, dzięki któremu pchniemy fabułę do przodu.

Musimy bowiem zrealizować nowy cel, polegający na wydostaniu się z mieszkania i dotarciu do głównego holu. Co ciekawe, wszystkie drzwi na korytarzu są nieosiągalne, a winda nie działa. Podobnie jest zresztą w naszym mieszkaniu, które nie posiada żadnego awaryjnego wyjścia czy alternatywnej ścieżki.

Przynajmniej pozornie. Wejdź do mieszkania i podejdź do przeszklonej ściany, za którą rozpościera się widok na miasto i elegancki taras. Zamachnij się kluczem francuskim prosto w szybę, dzięki czemu powstanie otwór jak na poniższym obrazku po lewej stronie. Uderzaj dalej w szybę, aż znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu. Wbrew pozorom, nie wyszedłeś w ten sposób na zewnątrz.

Po wydostaniu się z mieszkania przejdziesz do pomieszczeń laboratorium.

Kieruj się jedyną możliwą ścieżką, aż dotrzesz do drzwi widocznych na powyższym obrazku po prawej stronie. Znajduje się tam komputer z naklejoną żółtą karteczką na monitorze. Zapoznaj się z jej treścią, dzięki czemu pozyskasz hasło odblokowujące komputer. Dzięki temu możesz zapoznać się z treścią trzech wiadomości w tym - o ironio - informującą o poufności haseł.

Przechodzimy przez kolejne pomieszczenie, w którym znajduje się śmigłowiec. Udajemy się do drzwi pod wielkim napisem „Transtar” i korzystamy z windy, która zabiera nas na inny poziom. Wchodzimy przez jedyne możliwe drzwi i kierujemy się do czerwonego napisu „Exit”. Tuż przed nim spójrz w prawo, gdzie odnajdziesz nagranie na biurku.

Wejdź wyżej po schodach i skieruj się w prawo, gdzie dotrzesz przez drzwi z napisem „Decontamination”. Zaobserwujesz scenkę, w której jeden z naukowców zostanie zgładzony. Wejdź do środka, gdzie możesz przeszukać jego ciało, a także uzupełnić zdrowie, chociaż w danym momencie raczej nie będziesz tego potrzebował. Przejdź zatem przez kolejne drzwi.

Dostęp do zamkniętych drzwi otrzymasz po zabraniu czerwonej karty dostępu leżącej przy jednym z komputerów.

Aby otworzyć widoczne na powyższym obrazku po lewej stronie drzwi, musisz podejść do komputera, na którym zalogowany był niejaki Sylvain Bellamy. Z lewej strony znajduje się jego czerwona karta dostępu, która umożliwi dalsze przejście. Uważaj, gdyż w pomieszczeniu znajduje się kilka czarnych pajęczaków. Po otwarciu drzwi twoją uwagę skupi większy przeciwnik widoczny przez niewielkie okienko. Na razie jednak się nim nie przejmuj i spokojnie podążaj przed siebie.

Idź za śladami pozostawionymi na podłodze. Po chwili natkniesz się na zwłoki, przy których leży działko LEPIK i amunicja do niego w postaci kanistrów. Nazwa tej specyficznego broni to skrót od Lekki Energetyczno-Pianożelowy Inhibitor Komunikacji. Służy do obezwładniania i unieruchomiania celów, które później można rozłupać przy pomocy klucza francuskiego. Dobre rozwiązanie na małych przeciwników.


Misja: Wszystko, co znasz, zaraz się odmieni

Po wejściu do większego pomieszczenia w twoim interkomie odezwie się głos, który każe ci zabrać jeden z neuromodów, znajdujący się na wystawie o tej samej nazwie. Zostanie przeprowadzony krótki samouczek, w którym poznasz więcej informacji na temat ulepszeń. Ten temat poruszamy także na stronie Prey - neuromody: umiejętności i moce, ulepszenia.

Przejdź nieco w prawo, gdzie znajdziesz ścieżkę ewakuacji do holu. Po przedostaniu się do kolejnej lokacji natrafisz na kolejne zwłoki, które możesz przeszukać. Nieco dalej zejdziesz schodami w dół, gdzie w końcu trafisz do holu. Możesz eksplorować większość pomieszczeń, do których otrzymałeś dostęp.

Warta uwagi jest przede wszystkim wystawa TranStaru (pomieszczenie z napisem „Transtar Exibit”), znajdująca się na parterze. W środku pomieszczenia znajduje się bowiem kolejny neuromod, a także wisząca na ścianie apteczka, z której możesz zechcieć skorzystać. W holu bowiem znajduje się nieco mimów, czyli czarnych pajęczaków, które na pewno napsują ci trochę krwi.

Kolejny raz przekonasz się, że kwestie bezpieczeństwa w kompleksie nigdy nie były wartością nadrzędną.

Aby ruszyć historię do przodu, musisz dostać się do gabinetów kierownictwa, gdzie obejrzysz przygotowane dla ciebie wideo. Wspomniane pomieszczenie znajduje się na wyższym piętrze, gdzie dostaniesz się klatką schodową z prawej strony. Po drugiej stronie również znajduje się klatka schodowa, jednak na chwilę obecną jest ona niedostępna.


Spis treści: Prey - Poradnik, Solucja

Następnie: Prey - misja: Po drugiej stronie zwierciadła


Po wejściu na górne piętro zlokalizuj komputer widoczny na powyższym obrazku. Najpierw zapoznaj się z żółtą karteczką, dzięki której zdobędziesz hasło do komputera. Następnie odczytaj treść e-maila, z której dowiesz się kodzie dostępu do panelu zamkniętych obok drzwi. Użyj zatem kodu 0451, aby otworzyć drzwi, dzięki czemu dostaniesz się do swojego gabinetu.

Podejdź do biurka i komputera, na którym możesz odczytać wiadomości. Następnie otwórz okno narzędzi i wybierz opcję odtworzenia wideo. Wraz z wykonaniem tej czynności misja dobiegnie końca, a ty będziesz mógł zapoznać się z nagraniem, w którym główną rolę odgrywa sam bohater. Dowiesz się z nich kilku ciekawych faktów, po czym nagle odtwarzanie zostanie przerwane i odezwie się Alex Yu. Podnieś pistolet z tłumikiem i amunicję, aby zróżnicować nieco posiadany arsenał.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Prey

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze