Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pillars of Eternity 2 - Wyspa Picera (mapa)

Fort rządzony przez łowców niewolników.

Jest to mała wysepka podporządkowana w całości handlarzom niewolników. Znajduje się tutaj ich baza w postaci małego, kamiennego fortu. Na jego dziedzińcu odbywają się aukcje związane ze sprzedażą niewolników.

Istnieje możliwość wzięcia udziału w aukcji i kupienia człowieka, którego następnie można dołączyć do załogi statku.

Od poczynań gracza zależy czy podczas wykonywania zadań dodatkowych opowiesz się po stronie niewolników i pomożesz im zdobyć monopol na handel ludźmi czy wręcz przeciwnie, będziesz starał się położyć kres ich działalności.

Oto lokacje, które możesz odwiedzić podczas pobytu na wyspie Picera.

  • Dziedziniec fortu
  • Wnętrze fortu
  • Jaskinia morska
  • Lochy

Mapa - Wyspa Picera

  1. Plaża - miejsce startu oraz punkt, z którego możesz wyruszyć na morze. W pobliżu znajdziesz Seafol, która jest związana z zadaniem Chytra propozycja. Obok kobiety jest kupiec, u którego możesz zaopatrzyć się w różne towary, w tym bronie i zbroje.
  2. Zwodzony most - jest pilnowany przez ogra. Wystarczy powiedzieć, żeby się pospieszył z jego opuszczeniem, dzięki czemu dotrzesz do fortu.
  3. Plac aukcyjny - trafisz tu na aukcję niewolników. W jej trakcie możesz zaatakować handlarzy, nie odzywać się lub kupić niewolnika za 1200 sztuk złota (będzie mógł dołączyć do załogi statku).
  4. Przejście między lochami i fortem.
  5. Przejście między dziedzińcem, a wnętrzem fortu.
  6. Przejście między plażą, a jaskinią.
  7. Przejście między lochami, a wnętrzem fortu.
  8. Mistrz Kua - szef handlarzy niewolnikami, który jest związany z zadaniami Chytra propozycja i Na ostrzu włóczni.
  9. Królowa pająków - jest otoczona przez kilka mniejszych pająków. Musisz pokonać wszystkie, aby przejść dalej.
  10. Żelazna brama - możesz ją otworzyć na kilka sposobów (skorzystać z łomu, formy bezradnego zwierzęcia, zaklęcia korodującego lub użyć mocy do wygięcia prętów).
  11. Przejście między jaskinią morską, a lochami.
  12. Cela z niewolnikami - możesz ich uwolnić otwierając zamek (korzystając z mechaniki lub klucz zabranego naddozorcy - #14).
  13. Cela z niewolnikami Wahaki - wśród nich znajduje się Bauha, która jest związana z zadaniem Chytra propozycja.
  14. Nadzorca Grom - możesz go zabić i zabrać klucz, dzięki któremu będziesz w stanie otworzyć cele z niewolnikami (#12, #13).


Pamiętaj, że jeśli nie chcesz pomagać łowcom niewolników, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozprawić się z całą załogą fortu. Licz się jednak z dość ciężkimi potyczkami, ponieważ oprócz ludzi natkniesz się tu również na ogry.

Read this next