Skip to main content

Outlast 2 - Rozdział 2: Księga Hioba - most, koszmar w szkole, Golgota

Odnalezienie mostu, kolejny koszmar w szkole i ucieczka przez wrogami na Golgocie.

Po koszmarze pojawisz się na drodze do kopalni. Nagraj to miejsce kierując kamerę na kopalnię, aby otrzymać wpis fabularny. Zsuwając się w dół w końcu dojdziesz do półki skalnej. Przejdź bokiem skał, aż zauważysz most.

Opis końcówki poprzedniego rozdziału znajdziesz tutaj - Outlast 2 - Rozdział 1: Księga Rodzaju - kaplica i kopalnia.

Przejście przez most

Musisz przejść przez niego, ostrożnie balansuj postacią gdy znajdziesz się na pojedynczej kłodzie. Gdy zauważysz lecące owady w twoim kierunku, zacznij je nagrywać, aby otrzymać wpis. Idź dalej przed siebie, aż w końcu spadniesz w przepaść, po chwili zejdź na dół. Podążaj cały czas w kierunku strumyku. Gdy przejdziesz pod krzakami odnajdziesz list przy ciele, przeczytaj go i podnieś baterie. Idąc dalej przejdź przez przewalone drzewo i dalej podążaj za strumykiem.

Po prawej stronie za głazem odnajdziesz list i baterię.

Idąc cały czas przed siebie przejdź przez puste w środku drzewo, za nim skręć na ścieżkę w górę. Odnajdziesz tam bandaż. Wróć do strumyka i podążaj dalej przed siebie. Gdy dojdziesz do blokady, nagraj ją i skręć w lewo. Podążając tą ścieżką odnajdziesz kolejny list przy ciele. Po przeczytaniu go skręć w prawo i przeczołgaj się pod głazami. Zauważysz trędowatych ludzi. Niestety, są agresywnie nastawieni, dlatego obejdź ich, aby nie zaatakowali cię. Są powolni, dlatego szybko wejdź do domu i podnieś baterię, a następnie idź przed siebie.

Po prawej stronie w skale odnajdziesz kolejny list.

Udaj się najpierw wzdłuż wody, aż zauważysz myjących się ludzi. Po małej wspinaczce znajdziesz list. Wróć do wcześniejszego miejsca i idź w kierunku następnych trędowatych. Po lewej stronie zauważysz zamknięty dom, do którego możesz dostać się od tyłu. Szybko pobiegnij w to miejsce, skręcając za namiotami w lewo. Zauważysz dziurę pod domem. Przejdź tam, aby uniknąć ataków przez jednego z nich, który ma maczetę i może patrolować to miejsce. W środku odnajdziesz list i baterię. Obejdź ponownie dom i tym razem skręć w prawo.

Zauważysz kolejny dom, wejdź szybko do niego i przeczytaj list, po czym przeczołgaj się w możliwym miejscu, aby wyjść z domu. Biegnij dalej przed siebie, wejdź do domu naprzeciwko, a odnajdziesz baterię. Wyjdź z niego i skręć w lewo i biegnij dalej przed siebie. Gdy już zauważysz bramę, nagraj Nicka, który będzie mordował jednego ze swoich. Następnie skręć znowu w lewo i gdy tylko będziesz musiał, zacznij się wspinać. Po chwili znajdziesz się na dole przy ognisku. Podążaj przed siebie, aż ktoś zacznie do ciebie strzelać. Szybko wróć do pierwszego ogniska i schowaj się w pobliskich krzakach.

Gdy tylko przeciwnik odejdzie wystarczająco daleko, biegnij w kierunku miejsca skąd przyszedł. Niestety, musisz zachować szczególną ostrożność, gdyż przeciwnik porusza się bardzo szybko. W pewnym momencie złapie cię inny trędowaty. Szybko odepchnij go za pomocą wyświetlonego przycisku i cały czas biegnąc skręć w lewo. Zauważysz ognisko i dom - wślizgnij się w szparę między belkami obok drzwi. Po chwili pojawisz się ponownie w innej rzeczywistości.

Wyjdź z szafki, a następnie biegnij za Jessiką. Gdy ponownie usłyszysz jej głos, poszukaj otwartych drzwi po lewej stronie. Przejdź przez nie, a następnie w pierwszej kolejności wejdź do ostatniego pokoju po lewej stronie. Odnajdziesz tam baterię. Teraz wejdź do pierwszego pokoju po prawej stronie i podejdź do komputera. Przeczytaj notatkę, która tam się pojawiła i wyjdź z tego pomieszczenia. Biegnij teraz w kierunku łazienki i skręć w prawo, gdzie zauważysz otwarte drzwi.

Szybko nagraj zdarzenie, które będzie miało miejsce w tym momencie. Dzięki temu otrzymasz kolejny wpis.

Chwilę po przejściu nagraj widoczną Jessikę i wejdź do pierwszego i piątego pokoju po prawej stronie, a odnajdziesz w nich baterie. Następną baterię znajdziesz w trzecim pokoju po lewej stronie, a w czwartym zaś odnajdziesz bandaż. Teraz wybiegnij na korytarz, w którym widziałeś Jessikę. Idź przed siebie nie zważając na pokoje po obu stronach i skręć w lewo. Nagle otworzy się przejście do wentylacji. Wskocz do środka, a ponownie wrócisz do rzeczywistości.

Odnalezienie kamery

Po krótkim przerywniku filmowym zostaniesz przybity do krzyża, z którego musisz się wydostać. Klikaj wielokrotnie oznaczony przycisk, aż postać uwolni się, a następnie idź cały czas przed siebie i skręć w lewo, aż dojdziesz do ogniska. Naprzeciwko znajdziesz bandaż. Gdy tylko droga będzie bezpieczna, przejdź i użyj go na aktualnych ranach. Następnie wyjdź z namiotu i skręć w lewo, wchodząc od razu w widoczne krzaki. Czołgając się w nich zwróć uwagę na przewalony pień po lewej stronie. Jest pusty w środku, dlatego możesz się przez niego prześlizgnąć.

Wykorzystaj moment, w którym droga jest bezpieczna i szybko przeczołgaj się do niego. Pamiętaj tylko, aby upewnić się, że nikt nie nadchodzi z drugiej strony. W namiocie naprzeciwko ogniska odnajdziesz bandaż, a droga prowadząca dalej jest za pniem, umazana krwią, gdzie należy wspiąć się po skałach. Ten moment jest bezpieczny, dlatego dojdź spokojnie do końca ścieżki i zeskocz w dół. Przed tobą zauważysz kolejne namioty i patrolującego przeciwnika.

W namiocie po prawej stronie leży jeden z trędowatych - omiń go, aby nie zostać złapanym. Podnieś leżące w pobliżu ogniska przedmioty i wejdź do namiotu obok. Gdy już się w nim znajdziesz, zobacz czy jesteś bezpieczny. Jeżeli nie zauważasz światła wydobywającego się z latarki, wyjdź i udaj się w kierunku wody. Musisz dostać się do drewnianego domu obok, w którym znajduje się kolejny bandaż i bateria. Pamiętaj aby korzystać z wody, w której możesz zanurkować. Ukrywaj się również w pustych pniach i za drzewami.

Spis treści: Outlast 2 - poradnik i opis przejścia

Następnie: Outlast 2 - Rozdział 2: Księga Hioba - szkoła, droga do kopalni

Gdy już zbierzesz przedmioty, przeczołgaj się pod ścianą domu i wejdź w krzaki. Jeżeli wróg się nie zbliża, biegnij w dół w kierunku światła, a przy ognisku wskocz na górę, gdzie znajdują się ślady krwi. Po chwili zeskocz na dół, a usłyszysz zbliżającego się wroga. Schowaj się za drzewem i przeczekaj, aż pójdzie w drugą stronę. Następnie idź za nim, a gdy ten już wejdzie za barykady, poszukaj przewalonej kłody, która znajduje się po prawej stronie. Wejdź po niej, a następnie gdy tylko będziesz miał taką możliwość, zeskocz do wody.

Szybko zanurkuj w wodzie i poczekaj na odejście przeciwnika, po czym wyjdź z wody, skręcając w lewo, gdzie zauważysz drewnianą chatę. Wejdź do środka, zamknij i zarygluj za sobą drzwi. Jeżeli potrzebujesz, podnieś bandaże, a następnie przejdź przez wiszący luźno materiał i podnieś kamerę. Po chwili pojawisz się ponownie w koszmarze.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!