Outlast 2 - Rozdział 1: Księga Rodzaju - wioska kultystów, kanibale

Droga do kaplicy i przemknięcie przez wioskę kultystów.

Trzymając się prawego brzegu, zejdź na ląd i przejdź przez most. Nagraj ukrzyżowanych heretyków i idź w kierunku domu, gdzie wcześniej można było zauważyć nieznaną postać. Znajdziesz tam list, baterie i bandaż. Teraz wróć do miejsca, w którym przechodziłeś przez most i udaj się w kierunku farmy. Gdy dojdziesz już prawie do końca, nagraj tajemniczą kobietę kultu, aby odblokować wpis fabularny. Przejście jest zablokowane, dlatego odwróć się i po prawej stronie w płocie znajdziesz dziurę, pod którą możesz przejść.

Opis pierwszej części zadania znajdziesz tutaj - Outlast 2 - Rozdział 1: Księga Rodzaju - wprowadzenie, pierwsi przeciwnicy.

Szybko skręć w lewo i trzymaj się płotu tak długo, aż nie wyjdziesz z pola kukurydzy. Podążaj cały czas trzymając się jednej strony. Po drodze zauważysz wrak traktora, a jeszcze kawałek dalej znajdziesz baterie. Nie schodź ze szklaku, dalej trzymając się lewej strony. W końcu zauważysz barykadę przy płocie, która pozwoli ci przeskoczyć na drugą stronę. Udaj się teraz w prawo w kierunku domów. Pod drzwiami wejściowymi budynku, który będzie naprzeciw ciebie, znajduje się list.

Przedostanie się do kaplicy

Droga na lewo od listu jest zamknięta, dlatego udaj się w prawo. Na ganku siedzieć będzie jeden z wrogów, dlatego skradaj się idąc cały czas obok płotu. Gdy już przejdziesz dalej, otwórz drzwi do obory i szybko schowaj się do beczki po prawej stronie. Gdy wróg już przejdzie, wyjdź z niej i wejdź pod traktor. Następnie skręć w prawo, a zauważysz możliwą do przesunięcia skrzynkę. Zaraz się nią zajmiesz, ale najpierw idź na lewo od niej i ponownie skręć w lewo. Podążaj cały czas skradając się do przodu.

Nie wychodź przez otwarte drzwi, tylko podnieś baterię leżącą na stoliku obok. Teraz wróć do wcześniej zauważonej skrzynki. W pierwszej kolejności popchnij ją lekko w kierunku wejścia do obory, a potem maksymalnie do rozwalonej drabiny. Teraz nie pozostaje nic innego, jak wejście na górę. Prześlizgnij się jedynym możliwym przejściem i podnieś list znajdujący się na stoliku. Pociągnij za łańcuchy i przejdź po belce. Gdy już znajdziesz się pod oborą, zejdź drogą w dół aż do posągu, tam odnajdziesz leżący list.

Idź ścieżką prowadzącą dalej, a po chwili znowu zabłyśnie oślepiające światło. Po błysku wyjmij kamerę i nagraj tę lokację. Dom przed tobą jest zawalony, dlatego skorzystaj z drogi za drzewem po prawej stronie. Gdy będzie to konieczne, wespnij się po zakrwawionych skałach. Wspinając i skacząc musisz dostać się na drugą stronę, tam gdzie zauważalna jest pochodnia. Gdy już znajdziesz się po drugiej stronie, włącz tryb nocny i przejdź jaskiniami do świątyni. Nagraj pomnik ptaka aby otrzymać wpis fabularny, a następnie zejdź na dół.

Kaplica to ten wielki budynek z krzyżem.

Odnajdziesz tam baterie - przeskocz na drugą stronę i podążaj w stronę rozjaśnionego miejsca. W końcu dojdziesz do wioski - nagraj jej widok i zejdź na dół. Za strumykiem wejdź do otwartego przejścia, tam również prześlizgnij się pod schodami. Na stole odnajdziesz list, przeczytaj go i wyjdź z tego pomieszczenia na najwyższe piętro budynku. Tam znajduję się drugi list, po przeczytaniu go odsuń szafę i wyjdź z domu. Zeskocz z balkonu, po chwili zauważysz zepsutą windę, którą musisz naprawić.

Zejdź drogą prowadzącą w dół, w pewnym momencie zauważysz trzy domy. Gdy tylko pójdziesz w lewo, kobieta ruszy w twoim kierunku. Biegnij więc szybko przed siebie i przeskocz w lewo nad drewnianym płotem Na ziemi zauważysz małe okno - wejdź do tego domu i otwórz drzwi znajdujące się naprzeciwko. Za nimi odnajdziesz list. Następnie wyjdź z tego domu tym samym oknem i skręć w lewo.

Przeczołgaj się pod rozwalonym płotem, skręć ostro w lewo, aż zauważysz okno. Za nim odnajdziesz baterię. Wyjdź ponownie z tego miejsca i skręć w lewo, a następnie w prawo. Biegnij cały czas przed siebie, aż nie miniesz wystających schodów - za nimi znajdziesz kolejne małe okienko. W środku przestaw komodę. Za nią odnajdziesz kolejny list. Wróć teraz na powierzchnię i skręć w lewo, tam gdzie wcześniej słyszałeś kobietę. Gdy spojrzysz w prawo zauważysz drogę w górę, która prowadzi do następnego domu. Aby się do niego dostać, otwórz okno i wejdź do środka.

Generator i naprawa windy

W pomieszczeniu po lewej stronie znajdziesz baterię i bandaż - uważaj na śpiącego faceta, którego bardzo łatwo zbudzić. Aby tego nie zrobić, padnij na ziemię i czołgaj się po przedmioty, a wychodząc z pokoju zamknij za sobą drzwi. Wyjdź z domu. Gdy tylko ruszysz kawałek do przodu, natkniesz się na następnego przeciwnika z latarką. Twoim zadaniem będzie dostać się do miejsca z generatorem do windy, które znajduje się za spalonym człowiekiem. Z domu z naprzeciwka wyjdzie człowiek z latarką - skręć szybko w lewo i schowaj się w krzakach. Gdy już przejdzie dalej, wbiegnij na górę.

Po chwili w twoim kierunku skieruje się następny przeciwnik z latarką, skorzystaj więc z beczki po prawej stronie, aby się ukryć. Gdy już przejdzie obok ciebie, wyjdź i idź do góry. Nie wchodź drzwiami, ponieważ znajduję się tam opętana kobieta. Skręć w prawo i udaj się schodami na najwyższe piętro, znajdziesz tam list. Odpal generator, a gdy winda będzie już sprawna, udaj się z powrotem do niej. Po chwili dowiesz się, że wróciła kobieta z kilofem. Gdy znajdziesz się obok płonącego stosu, nie schodź na dół, tylko zostań na górze.

Podejdź do drewnianych schodów i poczekaj, aż kobieta zacznie na ciebie biec. Szybko wycofaj się i pobiegnij ścieżką prowadząca na dół. Następnie jak najszybciej dostań się do windy i włącz ją - tym sposobem unikniesz śmierci. Na górze nagraj tablicę z napisem „Temple Gate” i włącz kamerę na tryb nocny. Po lewej stronie od windy odnajdziesz martwą kobietę przy drzewie - trzyma ona list w ręce. Następnie udaj się do studni, z której wydobywa się śpiew. Za chwilę akcja przeniesie cię do wentylacji.

Idź cały czas przed siebie, aż nie wpadniesz do sali lekcyjnej. Wyjdź drzwiami po lewej stronie i idź korytarzem cały czas przed siebie. Podnieś baterie i cofnij się do wcześniej otwartej szafki, tam nakręć pozytywkę. Pobiegaj chwilę po korytarzu, a gdy w końcu usłyszysz głos, otworzą się drzwi do nowej sali. Wychodząc z niej drugim wyjściem nagraj powieszoną dziewczynkę i udaj się w jej kierunku. Teraz następnie skorzystaj z drzwi po lewej stronie - zostaniesz przeniesiony do rzeczywistości.

Ucieczka od kanibali

W tym momencie twoim zadaniem będzie uciec od kanibala. Wybiegnij szybko z domu, w którym się znajdujesz i biegnij do budynku przed tobą. Przeskocz przez metalowe zabezpieczenia i skręć w prawo, a następnie otwórz drzwi, które natychmiast zarygluj. Drzwi po lewej stronie są zamknięte, dlatego obiegnij kuchnię i wskocz do dziury w podłodze. Zacznij się czołgać, a gdy dojdziesz do końca szybko wyjdź i biegnij do otwartego domu naprzeciwko. Tam po zamknięciu drzwi od razu je zarygluj.

Gdy znajdziesz kolejne drzwi wyjściowe, schowaj się pod łóżko możliwie najbliżej. Chwilę później zostaną wyważone przez kanibala - poczekaj aż odejdzie i udaj się przez nie. Stań przy schodach, aby wywabić przeciwnika znajdującego się na dole, po czym udaj się do szafy obok. Włącz mikrofon i przeczekaj, aż wróg odejdzie, a następnie szybko zeskocz na dół. Tam otwórz drzwi, zarygluj je i wejdź do następnego pomieszczenia.

Spis treści: Outlast 2 - poradnik i opis przejścia

Następnie: Outlast 2 - Rozdział 1: Księga Rodzaju - kaplica i kopalnia

W tym miejscu musisz przepchnąć regał. Gdy zaczniesz to robić, jeden z wrogów wyważy drzwi, kucnij za regałem tak, aby cię nie znalazł lub szybko schowaj się do szafy. Po przesunięciu regału zejdź schodami w dół i nagraj kobietę leżącą na łóżku. Przesuń kolejny regał i idź drogą prowadząca cię dalej. Tam przejdź na drugą stronę wielkiej przepaści, idąc jej brzegiem. Po drugiej stronie odnajdziesz list, gdy już go przeczytasz idź dalej.

Wejdziesz do następnego domu - zanim ruszysz schodami na górę, podnieś baterię, która znajduje się przed tobą. Gdy otworzysz drzwi, kanibale znowu zaczną cię ścigać. Wbiegnij na górę i wyjdź na balkon, tam zeskocz z niego w dół. Następnie skieruj się w stronę lekkiego światła. Będziesz musiał się tam czołgać pod zabudowaniami. Gdy dojdziesz na drugą stronę, wskocz przez małe okno szopy, a następnie rozwal podłogę pod tobą. Ponownie przeczołgaj się na drugą stronę.

Szybko biegnij przed siebie aż zauważysz małe okno - przejdź przez nie. W środku wejdź do następnego pokoju, odnajdziesz tam bandaż. W jednym z pokojów znajdziesz również list - aby to zrobić, musisz włączyć w kamerze tryb nocny. Idąc dalej do góry nagraj tablicę, aby otrzymać kolejny wpis fabularny. Przejdź drzwiami po drugiej stronie sali i wejdź na piętro. Odnajdziesz następny list do przeczytania. Wyjdź przez otwarte okno i zeskocz na dół. Przeszukaj podwórze, a znajdziesz następna notatkę do wpisu.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!