Skip to main content

Zamów kolekcjonerski ALMANACH i odbierz darmową grę na GOG

Odkryj gatunek gier przygodowych, które oczarowały świat.

Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowy producent Diablo 3 chce zmniejszyć znaczenie domów aukcyjnych

„Chcemy, by gracze byli podekscytowani perspektywą znajdowania nowego sprzętu.”

Josh Mosqueira, były pracownik Relic Entertainment, obecnie główny producent Diablo 3 planuje zmniejszyć wpływ domów aukcyjnych na grę i przywrócić dreszczyk emocji związany ze znajdowaniem nowych przedmiotów.

„Chcemy, by przedmioty były bardziej wartościowe. Chcemy, by gracze byli podekscytowani perspektywą znajdowania nowego sprzętu” - napisał na oficjalnym forum gry.

Biedny Diablo umierał już trzy razy

„Przyglądamy się także sposobom na zmniejszenie wpływu domu aukcyjnego. Uważamy, że ta opcja oferuje sporo możliwości, ale nie powinna być główną siłą napędową rozwoju bohaterów” - dodaje Mosqueira, który odpowiada także za konsolowe wydania Diablo 3.

Liczba znajdowanych przedmiotów ulegnie zmniejszeniu, zwiększy się za to ich jakość. Twórcy wprowadzą prawdopodobnie także nowe przedmioty legendarne, przypisywane na stałe do poszczególnych postaci czy kont.

„Mamy nadzieję, że zgodzicie się z opinią, że wraz z każdą aktualizacją gra staje się coraz lepsza. A to tylko początek” - kończy producent. Poprzedni pracownik odpowiedzialny za Diablo 3 - kontrowersyjny Jay Wilson - przeniósł się podobno do innego projektu i wspomaga prace nad nowym MMO Titan.

Najnowsza odsłona legendarnej serii Blizzardu debiutowała w maju zeszłego roku. W przyszłości producent planuje także wydanie wersje na PS3 i PS4, bez dostępu do domów aukcyjnych.

Read this next