Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Multiplayer Halo Infinite zużywa niemal 1 GB transferu na mecz. Deweloperzy badają przyczynę

Twórcy ogłosili, że problem naprawią w sierpniu.

Część graczy Halo Infinite skarży się, że podczas meczów trybu wieloosobowego gra pobiera znaczne ilości danych, co skutkuje szybkim zużyciem transferu, gdy ktoś gra przez połączenie mobilne. Twórcy gry obiecują naprawę problemu w przyszłej aktualizacji.

Jak informuje serwis VGC, problem został po raz pierwszy zauważony przez gracza o pseudonimie NicmeistaR. Użytkownik zauważył, że cały jego pakiet transferu został zużyty podczas jednej nocy grania w Halo Infinite. Biorąc pod uwagę ile spotkań zagrał, to zużycie transferu wynosiło nawet 1 GB na mecz.

Na sprawę zareagował profil pomocy technicznej Halo w serwisie Twitter. Deweloperzy napisali, że obecnie badają przyczynę problemu i zostanie on naprawiony w sierpniowej aktualizacji gry. Odpowiedź twórców spotkała się z krytyką ze strony graczy uważających, że tego typu poważne usterki powinny być naprawiane niezwłocznie.

- Wasza gra staje się dosłownie niegrywalna dla części graczy, ponieważ nie będą mogli spłacić rachunków za internet, jakie nabija im Infinite - uważa użytkownik o pseudonimie FoefoeHamham. Natomiast internauta Piotr Konopka napisał, że deweloperzy powinni zająć się sprawą natychmiast, ponieważ samo wykonywanie wyzwań w grze może zużyć miesięczny pakiet internetu części użytkowników.

Nie wiadomo na ten moment, co dokładnie powoduje wysokie zużycie transferu. Niektórzy gracze sugerują, że spowodowane jest to automatycznym zapisywaniem powtórek meczu. Inni natomiast zauważyli, że problemy trwają jedynie przez kilka minut w ciągu całego meczu, w zupełnie przypadkowych momentach.

Read this next