Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Logo wyszukiwarki Google z nietypową grą sieciową na Halloween

Zespołowe polowanie na dusze.

Google bardzo często zmienia logo własnej wyszukiwarki na ilustracje i symbole związane tematycznie z aktualnymi wydarzeniami. Z okazji jutrzejszego Halloween, u góry strony umieszczono grę sieciową.

W Great Ghoul Duel naprzeciwko siebie stają dwie drużyny, składające się z maksymalnie czterech osób. W ciągu dwóch minut zespoły muszą zgromadzić większą liczbę dusz od przeciwników, choć produkcja nalicza punkty dopiero, gdy „zdobycz” przeniesiemy do bazy.

Posiadane w danym momencie duszyczki podążają za graczem, ale rywale mogą je skraść poprzez wejście w interakcje z naszymi podopiecznymi. Należy więc uważać i omijać krążących po mapie wrogów.

Zabawa z duchami

Gracz, który w danym momencie posiada na koncie najwięcej niebieskich dusz (przypominających płomienie), dostaje określony bonus. Tym może być na przykład czasowe zwiększenie prędkości.

Każda potyczka rozgrywa się na losowo wybranej mapie. Bawić można się z wyszukanymi przez produkcję użytkownikami lub ze znajomymi, którzy dołączą do rozgrywki po otrzymaniu specjalnego linka.

To nie pierwsza gra „ukryta” w logo wyszukiwarki Google. Dwa lata temu z okazji Halloween udostępniono tytuł, w którym jako sympatyczny kotek musieliśmy odpierać ataki duchów.

Read this next