Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost of Tsushima nie powtórzy błędu Helldivers 2. Zagramy bez konta PSN

O ile nie chcemy multi i nakładki PlayStation.

Ogromna kontrowersja związana z obowiązkowym łączeniem kont Steama i PlayStation Network przez graczy Helldivers 2 mogła obudzić słuszne wątpliwości co do tego, czy podobna niespodzianka nie czeka nas przy premierze Ghost of Tsushima na PC. Studio Sucker Punch zapewnia, że konto PSN nie będzie potrzebne do ogrania kampanii fabularnej.

Jak zauważa brytyjski Eurogamer, potwierdzenie od studia pojawiło się na platformie X po cichu, przysłoniętę wiadomościami o tragicznej sytuacji Helldivers 2.

Chcemy, abyście wiedzieli, że konto PSN będzie wymagane do gry w trybie wieloosobowym oraz do uruchomienia nakładki PlayStation. Nie jest ono jednak wymagane do gry jednoosobowej” - przekazało Sucker Punch.

Zobacz na YouTube

Taka wiadomość nie powinna już być zbytnio kontrowersyjna, ponieważ element wieloosobowy w Ghost of Tsushima to udany, choć raczej skromny dodatek. Tryb Legends składa się z kilku misji fabularnych zaprojektowanych dla kilkuosobowych grup, z których każdy gracz dostaje do wyboru cztery klasy postaci.

Podczas rozgrywki odblokowujemy unikalny sprzęt i elementy kosmetyczne, których nie da się zdobyć w ramach żadnych mikropłatności. Minusem wymogu rozgrywki przez konto PlayStation pozostaje jednak fakt, że tryb wieloosobowy i specjalna nakładka będą niedostępnę dla graczy z krajów, w których usługa PSN nie funkcjonuje.

Przypomnijmy, że z tego właśnie powodu Helldivers 2 zostało usunięte ze Steama w ponad 150 krajach. Sony wycofało się ostatecznie z pomysłu na wymóg łączenia kont, więc gra powinna wkrótce wrócić do sprzedaży. Twórcy mogą mieć jednak ogromny problem z naprawieniem sytuacji na Steamie, gdzie średnia recenzji spadła do poziomu „mieszanych”.

Zobacz na YouTube

Ghost of Tsushima w wydaniu Director’s Cut ukaże się na PC już 16 maja. Pecetowe wydanie wzbogacono o odblokowaną liczbę klatek na sekundę, szereg ustawień graficznych, sterowanie myszą i klawiaturą oraz narzędzia skalowania rozdzielczości, jak DLSS 3, AMD FSR 3 i XeSS.

Read this next