Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowe logo Google to halloweenowa gra z kotem w roli głównej

Walka z duchami.

Google słynie ze zmieniania logo popularnej wyszukiwarki na ilustracje i symbole związane tematycznie z aktualnymi wydarzeniami. Nie inaczej jest w przypadku święta Halloween - górę strony zamieniono w prostą grę wideo.

Po kliknięciu na trójkąt zostajemy wprowadzeni w fabułę produkcji. Wcielamy się w sympatycznego kotka, który zostaje przeniesiony do alternatywnego wymiaru, gdzie jako czarodziej musi poradzi sobie z atakami duchów.

Mechanika jest prosta: przeciwnicy zbliżają się do nas w określonym tempie, a każdy z nich ma nad głową inny symbol: kreskę, zygzak czy trójkąt. Aby pokonać wroga, musimy narysować korespondujący symbol na ekranie, co aktywuje magiczną różdżkę.

Sytuacja szybko się komplikuje, ponieważ nad coraz szybszymi duchami pojawiają się całe serie symbolów i bardziej skomplikowanych kształtów do odwzorowania. Są nawet bossowie do pokonania i combosy.

Do przejścia jest pięć etapów, okraszonych udaną muzyką oraz sympatycznymi animacjami - dla naszego kotka, jak i dla groźnych duchów.

Więcej informacji na temat gry - Magic Cat Academy - znaleźć można na oficjalnej stronie Google. Dowiadujemy się, że inspiracją był prawdziwy kot - Momo. Pierwszy koncept polegał na tym, że bohater gotował zupę tak pyszną, iż ta przywracała do życia trupy. Ostatecznie zdecydowało się jednak na duszki.

Read this next