Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Lies of P - Wytwórnia Venigniego: Związek Pracowni

Kierujemy się do Wytwórni Venigniego.

Podróż w Lies of P trwa. Po udanej wyprawie przez Bulwar Elizjum pora udać się do Wytwórni Venigniego.


Na tej stronie:


Wytwórnia Venigniego: wejście

Po pokonaniu Porzuconego stróża znajdziesz się na dziedzińcu krackiego ratusza. Jeśli przejdziesz dalej okaże się, że potrzebujesz klucza do bramy. Aby go zdobyć, musisz wrócić do Hotelu Krat i porozmawiać z Geppetto - znajdziesz go w gabinecie na piętrze. Następnie wróć na dziedziniec i otwórz bramę.

Przechodząc dalej staniesz przed dwiema drogami - pierwszą, schodami w dół, i drugą idącą przez dachy budynków. Niezależnie od wyboru będziesz musiał przejść dołem. Polecamy jednak pójść dachami, ponieważ znajduje się tam marionetka, która będzie rzucać w ciebie ogniwem.

Zanim do niej przejdziesz, uważaj na kładkę (1), która złamie się, gdy na nią staniesz. Przeskocz na dach lub użyj Sznurka Marionetki, aby przyciągnąć przeciwnika do siebie. Następnie możesz zejść w dół drabiną znajdującej się po prawej stronie, aby zmierzyć się z silną marionetką (2). Podobnie jak inne większe marionetki, posiada ona dużo życia oraz zadaje spore obrażenia. Polecamy przebiec w lewo, aby pozbyć się drugiej marionetki rzucającej w ciebie ogniwo i dopiero potem kontynuować walkę.

Po pokonaniu marionetki przejdź dalej. Staniesz przed mostem prowadzącym do wytwórni. Zanim jednak przejdziesz prosto - skręć w prawo. Usłyszysz, że budka telefoniczna zacznie dzwonić. Podnieś słuchawkę, by porozmawiać z Arlecchino - królem zagadek.

Otrzymasz od niego zagadkę, na którą odpowiedzią jest „Człowiek”. Wybranie tej opcji oznaczać będzie skłamanie, nie jest to jednak konieczne - tak czy inaczej w nagrodę otrzymasz Klucz Trójcy. Możesz teraz wrócić, by przejść przez most. Główne wejście okaże się zawalone, jednak po prawej stronie znajdziesz schody prowadzące za mur. Użyj drabiny, by zejść w dół i aktywuj Stargazer Wejście do Związku Pracowni.


Wejście do Związku Pracowni

Po odpoczynku przy Stargazerze będziesz miał wybór pójścia w lewo, lub w prawo, po schodach. Jeśli pójdziesz w lewo spotkasz kolejną silną marionetkę. Dalej napotkasz się na podniesioną rurę przemysłową blokującą przejście oraz drabinę w dół prowadzącą do ogromnego przeciwnika - Marionetki Przyszłości. Póki co walka z nią będzie bardzo trudna - niższy poziom wypełniony jest zanieczyszczeniami nakładającymi skażenie.

Wróć zatem do Stargazera i pójdź w prawo. Po wejściu na schody będziesz miał dwie drogi. W pomieszczeniu z lewej (3) znajdziesz dziurę w podłodze - jeśli zeskoczysz niżej, zaatakują cię dwie marionetki. W pomieszczeniu znajdziesz także sejf, w którym znajduje się sztylet salamandry. Otwórz drzwi, a znajdziesz się przed Stargazerem. Droga na wprost (4) zaprowadzi cię do dalszej części lokacji.

Przejdź dalej i skręć w prawo za rogiem. Tam będą czekać na Ciebie dwie marionetki. Uważaj! Druga z nich stoi przed deskami (5), które złamią się, gdy na nie staniesz. Przyciągnij wroga za pomocą Sznurka Marionetki, przebiegnij obok dziury lub przeskocz ją, by się do niego dostać.

Niezależnie, czy spadniesz do dziury, czy przejdziesz obok niej, znajdziesz się w pomieszczeniu wypełnionym przeciwnikami. Staraj się pokonywać ich pojedynczo, gdyż będą znacznie silniejsi w grupie. Najsilniejsza marionetka strzeże skrzyni (6), w której znajduje się Zasobnik porażenia Belford - część obronną, którą możesz założyć otwierając ekwipunek. Po jej zebraniu przejdź w głąb budynku (7).

Gdy zbliżysz się do kolejnego pomieszczenia zobaczysz skrzynię (8), która po chwili spadnie na podłogę, niszcząc ją całkowicie. Spadnij niżej. Ze skrzyni wyjdzie opancerzona marionetka posiadająca dwie tarcze, z którą musisz się zmierzyć.

Walka z marionetką jest dość trudna - staraj się okrążać przeciwnika i atakować go od tyłu, w innym przypadku będziesz odbijać się od tarcz. Gdy będzie szarżować, biegnij na bok. Wyprowadzaj maksymalnie dwa ataki, ponieważ dłuższa sekwencja zwiększa prawdopodobieństwo, że dostaniesz jednym z ciosów. Z marionetki wypada mechanizm legionu - przedmiot, którego za jakiś czas będziesz mogła/mógł użyć do ulepszenia ręki legionu.

Idź dalej. Na końcu pomieszczenia po prawej stronie znajdziesz schody. Przejdź przez nie, następnie idź prosto, aż dojdziesz do nowego pomieszczenia. Użyj drabiny znajdującej się po lewej stronie i aktywuj kolejny Stargazer - Kanał Związku Pracowni.

Następnie: Lies of P - Wytwórnia Venigniego: Kanał Związku Pracowni, sterownia

Spis treści: Lies of P - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Lies of P - Bulwar Elizjum

Read this next