Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Lies of P - Bulwar Elizjum

Przechodzimy przez Bulwar Elizjum.

Kontynuujemy przygodę w Lies of P. Po tym jak wydostałaś/eś się z Placu Kratu Centralnego i dotarłaś/eś do Hotelu Krat możesz odwiedzić kolejną lokację, czyli Bulwar Elizjum.


Na tej stronie:


Wejście na Bulwar Elizjum

Kiedy będziesz już w Hotelu Krat i postanowisz ruszyć w dalszą podróż, znajdziesz się w lokalizacji Wejście na Bulwar Elizjum. Idąc prosto dojdziesz do Stargazera o tej samej nazwie. Aktywuj go, a następnie wyrusz w prawo. Póki co masz przed sobą tylko jedną drogę, więc podążaj jej śladem, uważając na przeciwników. Kiedy dojdziesz do zamkniętej bramy, skręć w prawo - znajduje się tam drabina, którą przejdziesz dalej.

Po wejściu na drabinę skręć w prawo. Uwaga! Tuż za rogiem stoi przeciwnik, który będzie próbował cię zaatakować i zrzucić. Najlepiej będzie, jeśli zabijesz wszystkich widocznych wrogów. Następnie będziesz mieć trzy opcje. Jeśli skierujesz się w lewo (1), odblokujesz skrót do Stargazera. Po prawej stronie (2) znajduje się schowany przedmiot - awaryjna ochrona Geminiego. Aby kontynuować, musisz przejść do kolejnego budynku (3). Uważaj, ponieważ znajduje się w nim dość silna marionetka.

Gdy pokonasz wroga, idź dalej, by wejść do małego pokoju. Zobaczysz w nim marionetkę, ale uważaj, bo w pomieszczeniu są dwie kolejne. Postaraj się szybko z nimi rozprawić. Uważaj, ponieważ idąc dalej znajdziesz się na wąskim przejściu, na którym znajduje się szarżująca marionetka, a trochę dalej stoi druga, która będzie w ciebie strzelać. Najlepiej poczekać, aż pierwszy przeciwnik wykona szarżę, a następnie go wyeliminować. Później poczekaj, aż usłyszysz strzał, po czym pobiegnij, by pozbyć się wroga z pistoletem.

Ponownie staniesz przed wyborem drogi. Drabina w dół(4) pozwoli ci odblokować drugi skrót - warto to zrobić, by w przypadku śmierci mieć łatwy powrót. Drabina w górę (5) prowadzi do kolejnego etapu lokacji.

Przechodząc dalej czeka cię najtrudniejszy odcinek. Poza najbliższym przeciwnikiem, musisz uważać na rzucającą marionetkę (6). Będzie ona atakować cię rzucanym ogniwem - póki co nie będziesz w stanie jej zaatakować, więc pozbądź się wroga przed tobą, a następnie szybko skręć w lewo (7). Znajduje się tam kolejny szarżujący przeciwnik - musisz uważać, bo pole walki jest bardzo małe, a jeśli pójdziesz dalej, to kolejna rzucająca marionetka zacznie ciskać w ciebie pociski. Staraj się manewrować między nimi, zabij kolejnego szarżującego wroga, a następnie szybko pobiegnij prosto, by zeskoczyć na poziom niżej. Tu również nie zaznasz odpoczynku. Zeskakując, zwróć uwagę, że następny przeciwnik znajduje się tuż pod tobą. Wykonaj atak spadając, aby szybko się go pozbyć. Tuż po chwili czeka cię walka z kolejną szarżującą marionetką oraz drugą, rzucającą ogniwem. Rozpraw się z nimi i przejdź do najbliższego budynku.

Wchodząc do pomieszczenia zobaczysz, że zza rogu wychodzi szarżująca marionetka. Pokonaj ją, a następnie przejdź prosto - na kanapie znajdziesz list zamarzniętego mężczyzny. Teraz możesz przejść dalej, by zmierzyć się z dość silnym przeciwnikiem lub wrócić się, by wejść na znajdującą się w pomieszczeniu drabinę. Dostaniesz się dzięki niej do marionetek, które wcześniej rzucały w ciebie ogniwem.

Niezależnie od wyboru, ostatecznie musisz zmierzyć się z kolejną marionetką. Posiada ona dość dużo życia oraz zadaje sporo obrażeń. Jej ataki opierają się głównie o uderzenia rękami, ale są dość powolne, więc po wykonaniu uników możesz bezpiecznie wyprowadzić kilka ciosów. Po jej zabiciu w skrzyni znajdującej się obok znajdziesz Amulet życia, zwiększający twoją maksymalną ilość zdrowia. Przejdź dalej, a znajdziesz kolejny Stargazer.


Wnętrze domu na Bulwarze Elizjum

We wnętrzu domu znajdziesz handlarza, u którego możesz kupić potrzebne przedmioty lub sprzedać rzeczy, których nie używasz. Aby kontynuować eksplorację, wyjdź drzwiami, a następnie skręć w prawo. Atakując marionetkę z bronią nie daj się zaskoczyć - tuż za rogiem czai się drugi przeciwnik. Pokonaj ich, przejdź dalej i pozbądź się kolejnych przeciwników - jeden z nich znajduje się na dachu po lewej stronie (8) - jeśli będziesz trzymać się ściany, znajdziesz drabinę, po której możesz wejść i go zabić. Drabina w dół (9) pozwala zejść na ulicę, gdzie możesz rozpocząć zadanie Tomy.

Jeśli postanowisz zejść drabiną w dół, bądź ostrożny. Znajduje się tam sporo przeciwników, w tym jedna większa marionetka. Tuż po zejściu po prawej stronie od okna, w którym siedzi Toma, zmierzysz się z marionetką, oraz dwoma psami, które wyskoczą z okien. Gdy je zabijesz nie omiń ukrytej skrzynki (10). Znajdziesz w niej standardowy przetwornik izolujący Związku Pracowni - możesz go założyć, by zwiększyć statystyki.

Idąc w drugą stronę na twojej drodze stanie większa, a co za tym idzie, silniejsza marionetka dzierżąca siekierę. Uważaj, ponieważ zadaje ona dość dużo obrażeń. Zabij ją, a następnie kieruj się dalej. Po pokonaniu kolejnych przeciwników zobaczysz zamkniętą bramę (11) - w naszym przypadku została już otwarta z drugiej strony, jednak tutaj nie będziesz w stanie tego zrobić. Możesz za to udać się za pobliski budynek (12) - znajduje się tam kilku przeciwników oraz przedmiotów, które możesz zebrać.

Gdy już uda ci się pozbyć przeciwników, możesz bezpiecznie wrócić na drabinę przy oknie Tomy. Idź dalej, a dojdziesz do strefy kwarantanny. Po prawej stronie zobaczysz płaczącą kobietę (13) - porozmawiaj z nią, by dostać u niej zadanie. Aby przejść dalej, musisz zejść niżej (14). Czeka cię tam walka z marionetką-strażnikiem. Jest to jeden z bardziej wymagających przeciwników, zwłaszcza na tym etapie rozgrywki - wyprowadza szybkie i silne ataki. Oddawaj ciosy jedynie po udanym uniku i staraj się, by nie było ich za wiele - strażnika ciężko jest wytrącić z równowagi.

Po pokonaniu strażnika przejdź dalej. Na drodze napotkasz jednego psa oraz dwie marionetki z mieczem. Będziesz mieć również do wyboru trzy drogi. Kierując się w lewo (15) odblokujesz kolejny skrót - bramę, która wcześniej była zamknięta (11). W pomieszczeniu (16) znajduje się winda - jeśli jej użyjesz, wrócisz do wnętrza domu, w którym przebywa handlarz oraz stoi Stargazer. Droga w prawo zaprowadzi cię natomiast do kolejnego bossa - Szalonego Osła.


Kracki ratusz

Kiedy pokonasz Szalonego Osła, otrzymasz klucz do krackiego ratusza, który umożliwi ci przejście dalej. Otwórz bramę, a następnie aktywuj Stargazer. Kontynuuj eksplorację podążając wyznaczoną ścieżką do momentu, kiedy dojdziesz do fontanny. Następnie skręć w lewo (18), aby odblokować skrót. Później wystarczy, że pójdziesz prosto (19) i pokonasz kilku przeciwników, a dojdziesz do ostatniego bossa w tej lokacji - Porzuconego stróża.

Następnie: Lies of P - Wytwórnia Venigniego: Związek Pracowni

Spis treści: Lies of P - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Lies of P - Plac Kratu Centralnego, droga do Hotelu Krat

Read this next