Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kingdom Come: Deliverance - wymagania na PC

Premiera 13 lutego.

Twórcy Kingdom Come: Deliverance ze studia Warhorse potwierdzili, że opublikowane na Steamie wymagania sprzętowe gry na PC są ostateczne i zapewne nie ulegną już znaczącym zmianom.

Zapewnienie padło w serwisie społecznościowym Reddit, gdzie deweloperzy odpowiadali na pytania graczy. Poniższe konfiguracje można więc uznać za oficjalne, mimo że nadal nie usunięto wzmianki mówiącej o tym, że to „wstępne” dane. Wydaje się, że informacje faktycznie są dość przeterminowane, ponieważ nie uwzględniają nawet Windows 10.

A w opactwie kopią Bitcoiny

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: Windows 7, 8.1 (64-bit)
  • Procesor: Intel Core i5-2500K 3,3 GHz, AMD Phenom II X4 940
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660, AMD Radeon HD 7870
  • Pamięć RAM: 6 GB
  • Miejsce na HDD: 30 GB

Remendowane wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: Windows 7, 8.1 (64-bit)
  • Procesor: Intel Core i7 3770 3,4 GHz, AMD FX-8350 4 GHz
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060, AMD Radeon RX 580
  • Pamięć RAM: 12 GB
  • Miejsce na HDD: 30 GB

Premiera Kingdom Come: Deliverance już 13 lutego, nie tylko na PC, ale także na PS4 i Xbox One.

Cover image for YouTube videoKingdom Come: Deliverance - nietypowe RPG

Tytuł zaoferuje nieco inne spojrzenie na średniowieczne RPG, bez smoków, magii i goblinów. Studio Warhorse Studios stawia na swoje własne zakątki - Królestwo Czech.



Kluczowy jest realizm przedstawianych czasów: poza opisywanym systemem walki jest też alchemia z epoki, reputacja, skradanie, otwarty świat, oblężenie, zadania poboczne, wybory, i konsekwencje.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Kingdom Come: Deliverance

PS4, Xbox One, PC, Mac, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze