Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Już 13 milionów egzemplarzy. Polska seria Sniper Ghost Warrior nadal popularna

Podano najnowsze wyniki.

Polskie studio CI Games pochwaliło się, że od premiery pierwszej części w 2010 roku sprzedało już ponad 13 milionów egzemplarzy gier z serii Sniper Ghost Warrior.

Jak dodano, najnowsza część - Sniper Ghost Warrior Contracts 2 z 2021 roku - samodzielnie odpowiada już za 1 milion.

„Wynik osiągnięto w mniej niż rok, a więc szybciej niż poprzednia odsłona, co jest potwierdzeniem ciężkiej pracy wykonanej przez Underdog Studio” - komentuje Marek Tymiński, szef CI Games.

Za pierwszą odsłonę serii uznać można Sniper: Art of Victory z 2008 roku. Wydawca najwyraźniej nie uwzględnia jednak tej gry, stawiającej jeszcze na akcję podczas II wojny światowej.

Już Sniper: Ghost Warrior z 2010 roku przeniosło wydarzenia w czasy współczesne, co jest jednym z fundamentów strzelanki do dzisiaj, podobnie jak eliminowanie celów z dużych odległości.

W 2017 roku cykl zanotował wpadkę w postaci Sniper Ghost Warrior 3. Zwiększenie ambicji i postawienie na otwarty świat nie do końca się udało, a w sieci królowały raczej kompilacje błędów niż celnych strzałów.

CI Games wyciągnęło wnioski i w 2019 roku wróciło w zmniejszonej formule, za sprawą Sniper Ghost Warrior Contracts. Zamiast eksplorować dużą mapę, wykonujemy bardziej liniowe misje.

Read this next