Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hitman - Kolorado, Bojownicy o wolność: Cichy zabójca, tylko garnitur

W garniturze pozbywamy się czterech celów i otrzymujemy najwyższą ocenę.

Jeśli nie mamy ochoty bawić się w przebieranki także w Stanach Zjednoczonych, a jednocześnie chcemy rozegrać te zadanie tak, aby nikt nas nie zauważył, czeka nas bardzo trudna przeprawa. Liczy się tu odpowiednie wyczucie czasu i brak nawet najmniejszego błędu, dlatego warto często wykonywać manualne zapisy gry w kluczowych momentach.

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, zadanie w takim wykonaniu da się ukończyć w mniej, niż dziesięć minut. Pozostając, oczywiście, w garniturze i zdobywając maksymalną ocenę na samym końcu, w podsumowaniu misji. Przygotuj się jednak na drobne błędy, które zmuszą cię do wczytywania zapisanych wcześniej stanów gry. Nie zniechęcaj się, gdyż w tej sytuacji dużo zależy od twojego szczęścia.

Zanim jednak rozpoczniesz misję, proponujemy dobrze się do niej przygotować. Bezwzględnie musisz mieć na samym początku wytrych, bez którego wykonanie tego sposobu będzie niemożliwe. Obowiązkowy będzie także pistolet z tłumikiem oraz moneta. Zadanie rozpoczynamy w garniturze lub innym domyślnym stroju Agenta 47 i na południowym obszarze farmy.


Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Kolorado - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w misji Bojownicy o wolność.


Przedostań się na teren farmy i ignorując pierwszych przeciwników biegnij wzdłuż ogrodzenia w kierunku zachodnim. W końcu dotrzesz do szopy z zawieszoną niebieską plandeką. Wdrap się tam przez drzwi, a następnie po dachówce przejdź na drugą stronę słomianych kostek. W miejscu wskazanym na poniższym obrazku, na lewo od radioodbiornika, rzuć monetę, po czym błyskawicznie ją podnieś i wykorzystaj słomę jako osłonę.

Jeśli chcesz obezwładnić strażnika, koniecznie musisz przytulić się do osłony.

Gdy strażnik do ciebie podejdzie, ogłusz go, a nieprzytomne ciało schowaj w bagażniku żółtej maszyny obok. Zapisz stan gry, po czym błyskawicznie cofnij się do skraju szopy. Wyceluj w czerwoną butlę z gazem, tak jak na poniższym obrazku, po czym wystrzel w nią jeden raz, gdy obok znajdzie się twój pierwszy cel, Sean Rose. Nie czekaj ani chwili dłużej, ale obróć się w prawo i zmierzaj przez otwarte okno biało-czerwonej szopy. Biegnij w trybie skradania, a nie powinieneś zostać zauważony.

Wyceluj w butlę wcześniej, zanim pojawi się pierwszy cel.

Po wdrapaniu się przez okno przejdź przez kolejne przed tobą i na wysokości furgonetki wejdź do szopy po prawej stronie. Nie zmieniając kierunku przejdź przez kolejne drzwi, a następnie skręć ostro w lewo, przez kolejne i jeszcze jedne drzwi. Przebiegnij na drugą stronę warsztatu samochodowego, gdzie przyczaisz się na zewnątrz przy rusztowaniach. Przygotuj broń z tłumikiem i spójrz nieco do góry. Wyceluj w linę, a gdy na miniradarze pojawi się cel pod ładunkiem, strzel w linę, pozbywając się tym samym Mai Parvati.

Strzel w linę, gdy pod kostką słomy znajdzie się cel. Żniwa czas zacząć.

Obróć się błyskawicznie o 180 stopni i ruszaj naprzód, aż dotrzesz do prowizorycznego ogrodzenia. Skręć przy nim w lewo i unikając wzroku strażników dotrzyj do miejsca, gdzie przy koksowniku ogrzewać się będzie mężczyzna. Poczekaj, aż jego kompan zacznie zmierzać w jego stronę i błyskawicznie podbiegnij do bramki z lewej strony. Otwórz ją wytrychem, po czym skręć szybko w prawo i przeskocz nad biało-czerwonym szlabanem. Znajdziesz się przy szopie. Gdy mężczyzna zacznie patrzeć do jej środka, obezwładnij go, a ciało zostaw w skrzyni obok. Jego broń zostaw przy narożniku budynku.

Obejdź budynek skradając się i otwórz drzwi wytrychem. Szybko wróć do wcześniejszej lokacji i wyłącz skrzynkę bezpiecznikową, a następnie przebiegnij na drugą stronę budynku. Poczekaj za pudełkami, aż strażnik wyjdzie z szopy, a następnie wbiegnij do środka i zlikwiduj Ezrę Berga, trzeci z celów. Ciało schowaj do szafy, a z ziemi podnieś upuszczony klucz do piwnicy. Wyjdź z szopy i biegnij przed siebie wzdłuż ogrodzenia, aż dotrzesz do ćwiczących żołnierzy.

Poczekaj, aż prowadzący odwróci wzrok lub pójdzie na spacer.

Gdy prowadzący zajęcia odejdzie kilka kroków, błyskawicznie podbiegnij do furtki z prawej strony, otwórz ją wytrychem i skieruj się w lewą stronę. W końcu dotrzesz do kolejnej furtki. Otwórz ją w ten sam sposób, a następnie skręć w prawo i wejdź na murek przez przerwę w białym płotku. Następnie skręć ostro w lewo i ukryj się za skrzyniami przed wejściem do piwnicy. Poczekaj, aż strażnicy się oddalą i strzel do znajdującej się tam kamery, po czym wejdź do środka używając zdobytego klucza.


Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Zobacz też: Hitman - Kolorado, Bojownicy o wolność: Osiągnięcia i Trofea

Następnie: Hitman - Hokkaido, Situs Inversus: Cichy zabójca, tylko garnitur


W środku w dowolny sposób obezwładnij strażnika. Jego ciało możesz pozostawić gdziekolwiek. Wejdź schodami na górę, a następnie na jeszcze wyższy poziom, unikając przy tym spojrzeń strażników. Naprzeciwko schodów znajdziesz kij baseballowy. Podnieś go i rzucaj nim do trzech mężczyzn znajdujących się na tym piętrze. Jedynie strażnika przeciągnij do pomieszczenia, gdzie znajdują się nieprzytomni hakerzy. Przygotuj pistolet z tłumikiem, gdyż za chwilę pojawi się ostatni cel, Penelope Graves.

Gdy zastrzelisz ostatni cel, biegnij na dół, aby schować zwłoki.

Strzel w jej głowę i błyskawicznie zbiegnij na dół, aby schować ciało do skrzyni obok. Schowaj się w środku i poczekaj, aż niezdarni strażnicy wyjdą na zewnątrz. Teraz musisz wrócić na górę, gdzie uruchomisz drukarkę 3D i pozyskasz maskę maskę Seana Rose'a. Razem z przedmiotem zejdź jeszcze raz do piwnicy.

Tam pozostaje ci użyć przedmiot na skanerze, dzięki czemu dostaniesz się do tajnego pomieszczenia. Wykonaj interakcję na tablicy, a następnie na komputerach na biurku, po czym opuść obszar misji drzwiami obok.

Komentarze