Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gra akcji Mages of Mystralia pozwoli stworzyć własne czary

Kolorowa magia.

Kolorowa gra akcji Mages of Mystralia doczekała się zapowiedzi na imprezie Game Developers Conference. Produkcja studia Borealys Games pozwoli tworzyć własne czary, nieco na wzór serii Magicka.

Kula ognia to podstawa

Fabułę tworzy sam Ed Greenwood, czyli autor odpowiedzialny między innymi za popularny świat Forgotten Realms do Dungeons & Dragons. Zaangażowany jest też Dan Adelman, do niedawna menedżer zajmujący się grami niezależnymi w Nintendo.

Główną bohaterką Mages of Mystralia jest Zia, odkrywająca w sobie magiczny talent. Ta sztuka jest jednak zakazana przez niejakiego Marquisa, więc dziewczyna rusza w podróż, by samemu opanować czary.

Kluczowe będą odkryte podczas wędrówki runy, służące do tworzenia własnych zaklęć i przeróżnych kombinacji. Tytułowa kraina - Mystralia - jest jednak w kłopotach, więc trzeba się pośpieszyć.

Borealys Games to nowe studio, założone - tak jak wszystkie inne nowe studia - w Kanadzie. Jak na ten kraj przystało, zrzesza głównie weteranów z Ubisoftu i Gameloft, pamiętających prace nad Assassin's Creed czy Far Cry.

Platformy docelowe dla Mages of Mystralia to „PC i konsole”. Premiera w przyszłym roku.

Zobacz na YouTube

Read this next