Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sprzedaż Fez w dwa dni letniej promocji lepsza, niż przez miesiąc na XBLA

Niech żyje Summer Sale na Steamie.

Dwa dni w promocyjnej cenie wystarczyły, by niezależna platformówka Fez sprzedała się w większym nakładzie, niż przez poprzednie trzy miesiące na Steamie i przez pierwszy miesiąc na Xbox Live Arcade.

„OK, nasza pierwsza letnia promocja za nami - było BANANOWO” - właśnie taki przymiotnik wybrał twórca gry, Phil Fish, by wyrazić zachwyt na Twitterze. „To było szalone. Dziękuję wszystkim skąpcom!” - dodał.

Cenę Fez obniżono o połowę, do poziomu 7,49 euro (ok. 32 zł). Przez następne dwa dni sprzedano ponad 105 tys. egzemplarzy, co Fish ilustruje stosownym wykresem:

Kontrowersyjny producent pracuje już nad ogłoszonym niedawno Fez 2. Pierwsza część ukazała się 13 kwietnia 2012 roku, początkowo wyłącznie na Xbox Live Arcade. Wersja PC debiutowała 1 maja tego roku. Główny bohater gry - Gomez - musi zebrać złote kostki, potrzebne do naprawienia usterek w czasoprzestrzeni. Tylko odnalezienie wszystkich może uratować krainę przed chaosem i pikselową zagładą

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze