Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Evil West - boss William Rentier

Pokonaj wampira w rozdziale 14.

Obowiązek agenta to zadanie 14 w Evil West. Na jego końcu zmierzysz się z potężnym wampirem - bossem Williamem Rentierem. W tym miejscu poznasz jego techniki i sposób na pokonanie go. Najlepsze bronie i narzędzia na czas walki - poza rękawicami - to gatling, materiały wybuchowe oraz Pręt zniewalający.



Etap pierwszy

Walka nie należy do najtrudniejszych. Pierwsze ataki Williama to strzały z rewolweru - wystarczy uskoczyć w bok, a nawet oberwanie nie jest bardzo bolestne. W trzecim ataku możesz skontrować strzał celując w jego broń. Jest szansa, że upuści wtedy Kapsułę żywotności.

Druga technika to wyrzut kuli w powietrze. Powoduje to oślepienie Jessego. Wtedy po sekundzie aktywuj gardę lub spróbuj samemu zaszarżować na wroga uprzedzając jego atak. Inne ciosy, jakie wyprowadza wampir, to atak z "doskoku" (sunie nagle w twoją stronę po podłożu - warto więc trzymać dystans, by łatwo kontrować te ataki) oraz skok w górę i uderzenie w ziemię - wystarczy uskoczyć w dowolną stronę, by uniknąć obrażeń.


Etap drugi

Przejście do drugiego etapu jest jednocześnie zapisem postępów i poprzedzone jest cutscenką. Następuje, gdy zredukujesz zdrowie wroga o 1/3. Zmieniają się teraz ataki przeciwnika - przestaje już używać broni a jego ataki z wyskoku wymagają teraz podwójnego uskoku / przewrotu, by znaleźć się poza zasięgiem. Również podczas zaciemnienia areny atakuje z losowym opóźnieniem, co utrudnia parowanie.

Główny atak pojawiający się w tej rundzie to wystrzeliwanie ogników spod stóp bossa. Mają one formę skupioną - wtedy należy odskoczyć w bok, a najlepiej po ukosie w tył, by mieć więcej czasu na oszacowanie ich układu - lub rozproszoną - wtedy musisz poczekać aż będą bliżej ciebie i uskoczyć pojedynczym naciśnięciem uniku w miejsce, gdzie znajduje się przerwa.


Etap trzeci

Gdy Williamowi zostanie 1/3 zdrowia, po animacji przejdziesz do trzeciego etapu. Wróg unosi się w powietrzu - dopóki jest w czerwonej kuli jest nietykalny (choć gatling czasami przebija się przez tą barierę). Przeczekaj jego ataki ognikami stosując taką samą strategię - uskakuj po ukosie w tył i szukaj przerwy w szerokich pasmach, przy czym wróg co chwila zmienia pozycję na arenie, dlatego też musisz zmieniać kierunek uników.

Pod koniec sekwencji na kuli pojawia się punkt, w który musisz strzelić, by obezwładnić wampira. Składa się ona z pięciu ataków, po których należy wcelować się w bossa. Dodatkowo podczas zaciemnienia będzie on teraz nadlatywał nad bohatera i wykonywał atak obszarowy, dlatego należy przygotować się na unik zamiast parowanie ciosu.

Ostatnia mechanika to zamknięcie Jessego pośród wielu kopii wampira. Przygotuj broń, by wystrzelić, gdy pojawią się żółte okręgi - zawsze nad więcej niż jednym przeciwnikiem. Będą oni po chwili atakować ognikami, dlatego ważne jest, by utrzymać dystans, aby uniknąć obrażeń.

Po wielu zakończonych atakach jak ten wróg na chwilę będzie otumaniony - to świetna okazja by doskoczyć do niego i zadać kilka ciosów. Uważaj jednak jeśli zacznie przygotowywać się do ataku z góry i przygotuj się na unik.

Następnie: Evil West - boss Felicity

Spis treści: Evil West - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Evil West - boss Brucha

Read this next