Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dying Light 2 - Pierwszy biomarker: szpital, kod do sejfu

Jak otworzyć sejf.

Jedną z pierwszych misji pobocznych na terytorium ocaleńców w Dying Light 2 jest zadanie ze zdobyciem prototypu biomarkera z pobliskiego szpitala.

Zleceniodawca jest w placówce handlowej (1) na dachu jednego z budynków w okolicy szpitala.

Porozmawiaj ze starszym mężczyzną (2) za małym budynkiem, by przyjąć zlecenie.


Na tej stronie:


Szpital - jak wejść

Szpital jest widoczny z miejsca przyjęcia zadania. To wielki, zielony budynek - nie da się go przegapić. By jednak wejść do środka i dostać się do sejfu, o którym mówił wynalazca, trzeba znaleźć specjalne przejście. Znajduje się ono w autobusie (3).

Przez autobus wejdź do środka. Za dnia będzie tu pełno zarażonych, dlatego poruszaj się szybko, nie trać czasu na walkę. Idź od razu do drzwi (4), a później wspinaj się na górę po półce i przejdź na piętro.

Przejdź na drugą stronę po lampie do dziury w ścianie (5). Potem podążaj jedyną dostępną trasą, przejdź przez wnętrze budynku w prawo, a znów wyjdziesz na zewnątrz.


Kod do sejfu

Wspinając się do pokoju wyżej (6) trafisz do pomieszczenia z sejfem. Teraz pozostaje go otworzyć.

Kod, który musisz ustawić, to 973. Jedna z zagadek jest myląca, mówi bowiem o kosie w szkole, która - w języku polskim - jednoznacznie kojarzy się z jedynką. Chodzi jednak o siódemkę.

Z sejfu zabierz biomarker. Wracaj z nim do zleceniodawcy, by zakończyć misję.

Następnie: Dying Light 2 - Lekcja historii: plac i pomnik

Spis treści: Dying Light 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dying Light 2 - Rybi mnich: Stavros

Komentarze