Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dead Island 2 ze świetnym debiutem. Twórcy chwalą się wynikami

Wystarczyło kilka dni.

Wystarczyło kilka dni, by firma Deep Silver mogła pochwalić się sprzedażą 1 miliona egzemplarzy Dead Island 2, wydanego w ubiegły piątek, 21 kwietnia. Jak podano, imponujący rezultat osiągnięto w zaledwie trzy dni.

Wynik zostanie zapewne przyjęty z ulgą, ponieważ pozytywnym tonem zamyka historię produkcji tworzonej przez niemal dekadę. Gdy Techland nie podjął się prac nad sequelem, właściciele licencji oddali obowiązki niemieckiemu Yager, które było wtedy na ustach wielu graczy za sprawą świetnego Spec Ops: The Line. „Dwójkę” zapowiedziano ostatecznie na targach E3 w 2014 roku.

Zobacz także: Dead Island 2 - Poradnik, Solucja - nasze kompletny przewodnik po grze

Później tytuł przeszedł jeszcze z rąk Sumo Digital do Dambuster Studios, wewnętrznego oddziału Deep Silver. Grę pokazano publicznie dopiero w 2022 roku, ustalając datę premiery na 3 lutego obecnego roku. Ostatecznie udało się wydać produkcję nieco później, właśnie 21 kwietnia.

Teraz wydawca opublikował jeszcze kilka innych liczb. W okresie wspomnianych trzech dni gracze spędzili w Dead Island 2 ponad 11 milionów godzin, umierając ponad 28 mln razy. Pokonano także 1,1 mld zombiaków, z czego 45 mln przecięto w pół. Odcięto także 756 mln kończyn i pozostaje zastanawiać się, dlaczego firma zbiera takie statystyki.

„Dead Island 2 okazało się być bardzo dobrą grą, na którą warto było czekać 10 lat. Ma pewne wady, ale jednocześnie potrafi zapewnić dużo zabawy i z uśmiechem na twarzy siedziałem przyklejony do konsoli aż do momentu wyczyszczenia mapy z ostatniego questa” - napisał Maciek w naszej recenzji.


Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?

Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.

Pobierz darmowy fragment i zamów książkę „Legendy gier wideo” w przedsprzedaży »

Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.

Dowiedz się więcej teraz »

Read this next