Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dante's Inferno - pracownik BioWare przygotował animację na podstawie gry

Fanowski film Dante's Redemption.

Tal Peleg to animator ze studia BioWare, gdzie zaangażowany jest w powstawanie sieciowego Anthem. Mężczyzna opublikował kolejną część własnej animacji na podstawie gry Dante's Inferno.

Deweloper - wspólnie z grupą artystów - pracuje nad projektem od kilku lat. Fanowska adaptacja jest bezpośrednią kontynuacją krótkometrażowego filmu z 2014 roku, również przygotowanego przez projektanta.

Podobnie jak gra, produkcja opowiada o Dantem, który chcąc uratować duszę ukochanej Beatrycze rusza do piekła. Nie zabrakło oczywiście brutalnych starć ze zróżnicowanymi potworami. Animacja kończy się spotkaniem bohatera z nieoczekiwaną postacią.

Zobacz na YouTube

Peleg może pochwalić się imponującym dorobkiem. Był starszym animatorem podczas prac nad Dead Space 2, by następnie przejść do Naught Dog, gdzie odpowiadał za przerywniki i animacje The Last of Us oraz Uncharted 4: Kres Złodzieja. Później dołączył do BioWare, gdzie obecnie zajmuje się Anthem.

Dante's Inferno ukazało się w 2010 roku na PS3 i X360. Twórcy postawili na nietypowe założenia, inspirując się „Boską komedią” - klasycznym dziełem literackim, opisującym wędrówkę autora przez zaświaty.

Read this next