Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Czekając na Dodgera

Ratujemy dwóch niezbyt rozgarniętych policjantów.

Grając w dodatek Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 możemy przyjąć kilka zleceń od fixera znanego jako Mr. Hands. W ramach jednego z nich mamy uratować dwójkę policjantów z komisariatu przejętego przez siły Barghestu. Sytuacja robi się jednak z minuty na minutę coraz dziwniejsza - kontrakt Czekając na Dodgera.


Na tej stronie:


Odnajdź Billa i Charlesa

Ten kontrakt znajdziemy poza granicami Dogtown, zaraz obok wjazdu do wydzielonej dzielnicy. Po rozmowie z Mr. Handsem wsiadamy do samochodu od strony pasażera i zgodnie z prośbą klientki opuszczamy siedzenie i wypytujemy ją o szczegóły zadania. Otrzymujemy też kartę wejścia do opuszczonego komisariatu, który znajduje się po drugiej stronie ulicy. Otrzymamy też prośbę o niezabijanie żołnierzy Barghestu.

Oprócz głównego wejścia, do którego mamy kartę dostępu i którego strzeże dwójka strażników, istnieją także dwa alternatywne wejścia na komisariat. Zachodząc budynek od tyłu możemy się także wślizgnąć przez tylne drzwi (wymagane 15 siły) lub poprzez szyb na dachu (wymagane 10 zdolności technicznych - musimy tam też zająć się strażnikiem). W wypadku dwóch ostatnich wejść znajdziemy się w serwerowni na tyłach budynku.

Niezależnie od tego, z której strony weszliśmy, w środku trafimy na kilku wrogów - jednego w recepcji przy wejściu oraz trzech w głównym pomieszczeniu komisariatu, a także jednym w stołówce na zapleczu. Naszym zadaniem jest przedostanie się na drugą stronę niebieskiego regału w głównym pomieszczeniu - musimy omijając strażników (lub po wyeliminowaniu ich) przejść przeskoczyć przez stertę śmieci i barierkę. Tak czy inaczej kierujemy się do windy, którą zjeżdżamy na dół do piwnicy.

Na dole trafimy na jeszcze jednego żołnierza Barghestu. Pozbywamy się go preferowaną metodą i rozmawiamy z osobą za drzwiami. Okaże się nią Charles - pomagamy mu otworzyć drzwi i idziemy za nim do Billa, czekającym w pokoju obok. Wypytujemy obu mężczyzn o szczegóły zajścia. Okazuje się, że aresztowany przez nich narkoman połknął worek z narkotykami, które chcieli sprzedać Dodgerowi. Próbując odzyskać „towar” zniszczyli go, a dodatkowo zabili zatrzymanego.


Eskortuj Billa i Charlesa do radiowozu

Po wysłuchaniu absurdalnego dialogu zgadzamy się pomóc mężczyznom i idziemy za nimi do garażu. Po kłopotach z otwarciem drzwi w pomieszczeniu znajdziemy kamerę i żołnierza Barghestu. Musimy ją wyłączyć lub zniszczyć oraz zabić lub ogłuszyć najemnika, aby policjanci mogli ruszyć dalej. Strażnik będzie przemieszczał się pomiędzy automatem na końcu pomieszczenia i niewielką serwerownią po prawej.

Po chwili cała drużyna trafi na zamknięte drzwi. Możemy otworzyć je ręcznie (wymagane 20 punktów siły) lub skorzystać ze skrzynki bezpiecznikowej w serwerowni obok. Tak czy inaczej drzwi zostaną otwarte, a my możemy ruszyć dalej. Uruchomi się krótka scenka, podczas której mężczyźni chcieli odwrócić uwagę strażnika, ale tylko sami go zaalarmowali. Musimy reagować szybko i zabić podejrzliwego przeciwnika albo szybko zakraść się za jego plecy i go ogłuszyć.

W szatni trafimy na jeszcze trzech wrogów. Jeśli chcemy ich ogłuszyć najlepiej zakraść się do siedzącego na krześle (1), następnie pozbawić przytomności stojącego przy automacie (2), a na końcu kucającego w rogu (3). Po pozbyciu się zagrożenia podążamy dalej za niefortunnymi policjantami i wchodzimy do garażu. Jak się okaże, w tym samym czasie pojawił się tam także Dodger.


Skonfrontuj się z Dodgerem - walka lub rozmowa

  • Uwaga: jeśli podczas wcześniejszych etapów misji zabiliśmy kogokolwiek z ludzi Barghestu, to sekwencja ta i tak zakończy się strzelaniną.

Pojawi się Dodger wraz z dwoma ochroniarzami. Zaraz po rozpoczęciu rozmowy możemy wyjąć broń i zabić gangstera oraz jego pomagierów, ale odpowiednio kierując rozmową będziemy mogli wyjść z garażu bez rozlewu krwi. Dodger lubi szczerość, więc trzeba wziąć to pod uwagę. W celu dyplomatycznego zakończenia misji wybieramy następujące opcje dialogowe:

  • Dobre pytanie
  • Nie, kłamie
  • Na mnie nie patrz (szybki wybór)
  • Boją się, że ich zabijesz
  • To co z nami?

Po rozwiązaniu sprawy wychodzimy na zewnątrz i rozmawiamy z Mr. Handsem. Na tym kontrakt zakończy się.

Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Co z oczu, to z serca

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Nie czas żałować róż

Read this next