Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cities: Skylines 2 w końcu z dobrymi wieściami dla moderów

Oficjalny edytor jest coraz bliżej.

Deweloperzy ze studia Colossal Order przekazali dobre wieści w sprawie oficjalnego edytora modów dla Cities: Skylines 2. Poznaliśmy przybliżony termin wydania pełnej wersji narzędzia, a chętni gracze mogą się już rejestrować, by dostać się do fazy wczesnego dostępu.

Jak wyjaśniono w oficjalnym wpisie na Steamie, premiera pełnej wersji edytora odbędzie się „na początku przyszłego roku”. To całkiem niezłe pocieszenie po tym, jak dowiedzieliśmy się, że twórcy natknęli się na problemy, przez które prace potrwają dłużej, niż planowano.

Co ciekawe, bardziej kreatywni gracze zdobyli dostęp do edytora samodzielnie, za co nawet dostali pochwałę. Twórcy ostrzegają jednak, że projekty stworzone przed oficjalną premierą narzędzia najpewniej nie będą później działały poprawnie.

Edytor zostanie wydany na początku przyszłego roku, ale do tego czasu nie pozwólcie, żeby cokolwiek was powstrzymało. Po prostu pamiętajcie, że później może być konieczne przerobienie niektórych rzeczy” - napisano w komunikacie. Gracze, którzy chcą otrzymać dostęp kilka tygodni wcześniej, mogą rejestrować się przez ten formularz Google.

Do gry zmierzają też kolejne aktualizacje. Jak czytamy w dalszej części wpisu, duży patch ukaże się w grudniu. W planach są m.in. poprawki wydajności i naprawy błędów, których wciąż nie brakuje. Później zespół zrobi sobie trzygodniową przerwę świąteczną.

Pracujemy również nad naprawieniem niektórych osiągnięć, błędami statystyk i taksówką, która utknęła, ponieważ ktoś zostawił w niej dziecko. Rodzicielstwo jest trudne. Każdej aktualizacji towarzyszy pełna lista poprawek, więc tam szukajcie szczegółowych informacji” - napisano w podsumowaniu.

W Cities: Skylines 2 zagramy aktualnie wyłącznie na PC. Premierę wersji konsolowej - PlayStation 5 i Xbox Series X/S - zaplanowano na początek przyszłego roku.

Read this next