Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

CD Projekt nadal łata Cyberpunk 2077. Wydano kolejną aktualizację

Dla fanów RGB i nie tylko.

CD Projekt opublikował kolejną aktualizację dla Cyberpunk 2077. Brakuje zapewne większych innowacji, ponieważ deweloperzy skupili się na łataniu kolejnej porcji błędów.

Patch oznaczony numerem 2.12 powinien być już dostępny na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.

Poprawia najczęstsze błędy odczuwane przez graczy po aktualizacji 2.11, w tym problemy z przypisywaniem klawiszy” - wyjaśniają twórcy. To ostatnie dotyczy klawiatur AZERTY, a także prób podpięcia klawisza T do akcji z kategorii „Eksploracja i walka”, co kończyło się błędem.

Jest też współpraca z partnerami, a interesująco brzmi zwłaszcza coś dla miłośników RGB: „Wspólnie z Razerem usunęliśmy błąd, wskutek kórego gra zawieszała się podczas używania produktów Razer Chroma” - czytamy na liście zmian i nowości.

Zobacz na YouTube

Pełny zakres zmian w wersji 2.12 znaleźć można poniżej:

PC

  • Będzie teraz możliwa zmiana klawisza przypisanego do Radioportu i upuszczania ciał na klawiaturach AZERTY. Zmiana celu zadania będzie przypisana do klawisza T na wszystkich klawiaturach.
  • Usunięto błąd, w którym próba przypisania klawisza T do akcji z kategorii "Eksploracja i walka" powodowała błąd "Przypisanie nieudane".
  • Wspólnie z Intelem usunęliśmy problem z zacinaniem gry, który występował po włączeniu opcji priorytetyzacji P-Cores.
  • Wspólnie z Razerem usunęliśmy błąd, wskutek kórego gra zawieszała się podczas używania produktów Razer Chroma.
  • Naprawiono błąd, przez który włosy NPC mogły być bardzo jasne wewnątrz pojazdów, gdy włączony był Ray Tracing.
  • Naprawiono crash występujący na Steam Decku podczas gry z włączonym Ray Tracingiem.

Xbox

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gra mogła zawiesić się, wyłączyć lub wejść w stan nieskończonego ładowania po wczytaniu niektórych zapisów na Xboxie.

Wszystkie platformy

  • Usunięto błąd, który blokował dostęp do menu, ekwipunku, skrytki, holocalli i szybkiej podróży.
  • Zaktualizowano opis hacka Szok dźwiękowy aby poprawnie odzwierciedlał zmiany wprowadzone w aktualizacji 2.11.
  • Poprawiono widoczność kursora kontrolera w menu oraz podczas używania komputerów i klawiatur w grze. Ta zmiana przede wszystkim pomoże użytkownikom Steam Decka, ale gracze konsolowi i PC, którzy używają kontrolerów, również na niej skorzystają.
  • Nowy świt gaśnie - Usunięto błąd, który uniemożliwiał otworzenie telefonu aby przeczytać automatyczne powiadomienie.
  • Misja Kontener - Zmniejszono wymagany poziom Budowy Ciala wymagany do przesunięcia kontenera na śmieci.
  • Rozpoznanie wzorca - Atak z wyskoku Sasquatch będzie teraz prawidłowo rejestrowany jako trafienie i będzie zadawać obrażenia.
  • Kto sieje wiatr - Samochody przeciwników w sekwencji z pościgiem będą teraz strzelać do furgonetki Panam.
  • Komu bije dzwon - Naprawiono błąd, w wyniku którego po zdecydowaniu się na zadzwonienie do Reeda, rozmowa czasami nie uruchamiała się, blokując postęp.
  • Szok dźwiękowy będzie teraz prawidłowo traktowany przez grę jako hack Szpiegowski.
  • Naprawiono przypadki, gdzie grupy nieśmiertelnych wrogów mogły pojawić się w Night City.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre elementy na ekranie atutów nie zmieniały się po przełączeniu na tryb dla daltonistów.
  • BioDyne Berserk będzie teraz prawidłowo zwiększał szansę na trafienie krytyczne dzięki zestrojeniu z Refleksem.

Read this next