Wiedźmin 3 - Nasza szkapa

Kradzież koni, ślady kopyt - zadania poboczne w Novigradzie.

Nasza szkapa to krótkie zadanie poboczne w grze Wiedźmin 3, które znajdziesz niedaleko Oxenfurtu, na wschodzie, zaraz za rzeką.

Aby rozpocząć misję porozmawiaj z chłopem (1) stojącym przy swojej chałupie. Gospodarz opowie ci o lokalnym problemie kradzieży koni. Jego również zaginął, dlatego poprosi cię, abyś pomógł mu w rozwiązaniu sprawy.

nasza_szkapa_mapa

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów, aby zlokalizować ślady kopyt na ziemi. Zacznij iść wzdłuż nich kierując się na południowy wschód. Na końcu drogi dotrzesz do obozu złodziei koni (2).

Okaże się, że to oddział scoia'tael. W trakcie rozmowy możesz zdecydować czy chcesz im zostawić zwierzęta, co skończy się niepowodzeniem misji, czy też odzyskać konie.

Jeżeli będziesz chciał je odzyskać, to będziesz mógł to uczynić na trzy sposoby. Płacąc złodziejom 100 sztuk złota, korzystając ze znaku Aksji (40 punktów doświadczenia) lub przystępując z nimi do walki. W ostatnim przypadku zachowaj czujność, bo bandyci mają liczebną przewagę.

Następnie weź któregoś z koni i zawieź go do chłopa. Jeśli przywieziesz młodszego (byle nie siwą szkapę), to zleceniodawca zapłaci ci więcej - 50 koron.

Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami