Call of Duty Vanguard zajmie nawet 50% mniej miejsca na PC i next-genach

Dzięki nowej technologii.

Activision zapewnia, że Call of Duty: Vanguard zajmie znacznie mniej miejsca na dyskach, przynajmniej w przypadku odsłon PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.

Jak wyjaśniono w komunikacie na Twitterze, wszystko dzięki nowej technologii strumieniowania tekstur, która pozwoli oszczędzić „30%-50%+” na konsolach nowej generacji i komputerach.

Nie jest obecnie jasne, o jakich konkretnie rozmiarach mowa, lecz seria Call of Duty nie od dzisiaj krytykowana jest za olbrzymie wymagania sprzętowe pod tym względem.

Dwie poprzednie odsłony - Modern Warfare i Black Ops Cold War - często potrzebowały ponad 200 GB wolnego miejsca, w zależności od stanu aktualizacji i zainstalowanych trybów rozgrywki.

Wcześniej w tym roku samo Activision ostrzegało, że połączenie pełnej instalacji Black Ops Cold War, Modern Warfare oraz Warzone może przekroczyć możliwości dysków 500 GB na PlayStation 4.

Niedawno również twórcy Forza Horizon 5 chwalili się, że mniejszy rozmiar gry na Xbox Series X/S wynika z wyższej prędkości napędów SSD. Dzięki temu można postawić na większą kompresję plików - te i tak zostaną zdekompresowane na czas. Podobnie jest zapewne w przypadku Call of Duty.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami