Far Cry 6 - Zguba i znalazca

Gdzie jest Paolo.

Po misji Słowa jak kule udaj się do miejsca oznaczonego na mapie (1), by porozmawiać z Bicho. Poprosi cię on o uratowanie Paola, który miał wylecieć z Yary, ale został zatrzymany na pobliskim lotnisku. Musisz go odnaleźć.

zguba1

Miejsce docelowe jest blisko. To lotnisko, które widzisz ze wzgórza, na którym przyjmujesz zadanie. Główny budynek terminala (2) to ten największy. Tam znajdziesz Paolo.

zguba2

Najlepiej się skradać, choć wybierz dowolny styl rozgrywki i walki. Ważne jest tylko dotarcie do budynku i na piętro - wrogowie nie stanowią dużego zagrożenia na tym etapie. Zlikwiduj oficera (3), by zdobyć klucz.

zguba3

Z kluczem udaj się schodami w terminalu na piętro, a trafisz na zamknięte drzwi (4). Za nimi czeka Bembe.

zguba4

Paolo - który ośrodek

Bembe opowie, jak wystawił Paola władzom. Wojsko uwięziło go następnie i przetrzymuje tymczasowo w jednym z ośrodków wczasowych na wschodzie. Na mapie oznaczone zostaną trzy resorty - ale my wiemy, że Paola znajdziesz w środkowym (5).

zguba5

Udaj się na miejsce dowolnym środkiem transportu. W resorcie jest garstka wrogów i zero alarmów. Paolo jest zamknięty na zapleczu budynku baru plażowego (6). Gdy tam wejdziesz, zacznie się scenka.

Po scence musisz iść do samochodu (7), wsiąść za kierownicę i jechać drogą do celu. Problem w tym, że Dani zostanie zatruta - widoczność będzie znacznie ograniczona.

zguba6

To jednak narracyjny fragment, w którym chodzi głównie o słuchanie dialogów. Trudno tutaj cokolwiek zepsuć czy spowodować wypadek. Po prostu nie jedź zbyt szybko. Gdy dotrzesz do celu i wejdziesz do Matiasa, misja się zakończy po kolejnej scence.

Następnie: Far Cry 6 - Interwencja

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Far Cry 6 - Słowa jak kule