Topór Kratosa zmienia rozmiar, gdy jest używany - animator God of War dzieli się ciekawostką

Sekret z kulis produkcji gry.

Jeden z animatorów God of War przedstawił ciekawostkę związaną z Lewiatanem, czyli toporem Kratosa. Okazuje się, że broń zmienia rozmiar, gdy jest używana.

Robert Morrison, który pracował nad produkcją z 2018 roku, na Twitterze oznajmił, że w momencie, kiedy bóg wojny sięga po swój główny oręż, narzędzie staje się większe. Odpowiadając później na pytanie jednego z internautów deweloper sprecyzował, że różnica wynosi około 20 procent.

god_of_war_lewiatan
Lewiatan to podstawowe oręże Kratosa

To sztuczka stosowana przez twórców gier. W rozmowie z serwisem GamesRadar animator wyjaśnił, że topór trzymany na plecach bohatera musi być mniejszy, ponieważ kamera znajduje się wówczas bliżej broni i Lewiatan zasłaniałby większość ekranu.

Niewykluczone, że w podobny sposób twórcy modyfikowane są rozmiary innych obiektów używanych przez Kratosa, w tym Ostrzy Chaosu i głowy Mimira, ale Morrison nie jest pewny, czy faktycznie tak było w przypadku wymienionych przedmiotów.

Sony obecnie pracuje nad kontynuacją God of War. Początkowo produkcja miała ukazać się jeszcze w tym roku, ale niedawno premierę przesunięto na następny. Gra zmierza na PS5 i PS4.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami