Fortnite - wyzwanie: Użyj panelu holograficznego Obcych w Piszczącej Puszczy lub na zielonym moście stalowym

Mapa do zadania.

Jedno z wyzwań serii Rift Tour w Fortnite wiąże się z użyciem panelu holograficznego Obcych w Piszczącej Puszczy lub na zielonym moście stalowym. Poniżej dowiesz się, jak to zrobić.

Za realizację zadania nie otrzymasz PD i Gwiazdek Bojowych, ale specjalny przedmiot Rift Tour. Tym razem jest to graffiti.

Jak użyć panelu - mapa

Na początku warto wspomnieć, że równoległe wyzwania z serii wymagają zagrania 10 meczów ze znajomymi oraz pięciokrotnego zakończenia meczu w top 25 ze znajomymi. Rekomendujemy więc wykonywanie zadania z panelami holograficznymi w drużynie, aby czynić postępy w trzech zadaniach jednocześnie.

Quest nie jest zbyt trudny. Możesz go ukończyć albo w Piszczącej Puszczy, albo na zielonym moście. Zaznaczyliśmy te lokacje poniżej:

fortnite_alien_hologram_pad_glance_map_1

Jeśli znajdziesz się w Piszczącej Puszczy, panel holograficzny jest obok samotnego domu w części zachodniej - to na północ od Iglicy:

fortnite_alien_hologram_pad_weeping_woods_1
fortnite_alien_hologram_pad_weeping_woods_2

Jeśli chodzi o stalowy most, panel znajdziesz po lewej od drogi w południowej części:

fortnite_alien_hologram_pad_green_steel_bridge_1
fortnite_alien_hologram_pad_green_steel_bridge_2

Oczywiście najlepiej udać się do tych miejsc zaraz po wyskoczeniu z busa. Panel jest widoczny z daleka, więc nie powinieneś mieć problemu, aby go zobaczyć.

Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu wejść na niego, co sprawi, że zmienisz się w odbijającą się kulę.

fortnite_alien_hologram_pad_reward_1
Nagroda za wykonanie zadania

Jak już wspomnieliśmy, w nagrodę otrzymasz tematyczne graffiti Rift Tour.