Fortnite - wyzwanie: Zbierz kartę dostępu od strażnika UR

Gdzie znaleźć strażnika.

Jedno z zadań 7. sezonu Fortnite wiąże się z koniecznością zebrania karty dostępu od strażnika UR. Jeśli zastanawiasz się, jak zrealizować wyzwanie, dobrze trafiłeś.

Jak w przypadku poprzednich tygodni, pierwszy krok legendarnego zadania wymaga użycia automatu telefonicznego, aby Slone mogła zlecić ci misję. Za osiągnięcie celu otrzymasz 45 tys. PD.

Jak uzyskać kartę dostępu

Aby zdobyć kartę dostępu, musisz zabić strażnika UR. Nie tylko powalić go, a całkowicie wyeliminować. Najlepsze miejsce, aby to zrobić, to Kukurydziany Kompleks.

Fortnite_Access_Card_3
Kukurydziany Kompleks to świetne miejsce do znalezienia strażników

Na tej farmie możesz znaleźć sporo strażników UR, przechadzających się w okolicach domu i w stodole. Jako że lokacja jest pełna lootu, nie powinieneś mieć problemów ze znalezieniem broni i tarczy.

Jeżeli nie możesz znaleźć strażnika, udaj się do bunkra UR, ukrytego pod farmą. Tam z pewnością będą czekać ci przeciwnicy.

Fortnite_Access_Card_2

Do bunkra wejdziesz poprzez schody w stodole lub używając przenośnej toalety zlokalizowanej w domu, która przeniesie cię od razu do bunkra. Pomieszczenie, w którym się znajdziesz, ma odpowiednio dużo osłon, by w spokoju zająć się strażnikami.

Fortnite_Access_Card_7
Użyj tej toalety, by teleportować się do bunkra

Gdy wyeliminujesz strażnika, upuści od kartę - wystarczy ją podnieść.

Fortnite_Access_Card_4
Pamiętaj o karcie

Po skończeniu zadania, będziesz mógł zająć się następnym - umieszczaniem podsłuchów w różnych kluczowych lokacjach.